سردار قاآنی در یادواره شهدای لشگر فاطمیون اعلام کرد:
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: لشکر فاطمیون یک نیروی عادی نیست، بلکه از جنس عاشورا است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در حدی که استطاعت دارد به آنها کمک می کند هر چند که اگر این کمک هم نمی شد خود رزمندگان می رفتند.
کد خبر: ۳۸۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 02 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، سردار اسماعیل قاآنی در یادواره شهدای لشکر فاطمیون و دومین سالگرد شهیدان ابوحامد و فاتح که شب گذشته در تالار قدس حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: فاطمیون فضای جدیدی را در عرصه مقاومت ایجاد کرده اند و اثبات کردند هم اهل مبارزه هستند و هم توان مبارزه با تروریستها را دارند و حوزه اثر گذاری آنها نیز محدود به خاک سوریه نیست.

تروریستهای داعش به موشکهای ۷۰ هزار دلاری تجهیز شدند / لشگر فاطمیون از جنس عاشورا است
 
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: لشکر فاطمیون بهم پیوستگی امت اسلام را به معنی واقعی به عرصه ظهور رساند و عملکرد آنها یک فرهنگ در پهنای گسترده مقاومت در کشورهای اسلامی است.

وی گفت: فاطمیون در کنار شهدای دفاع مقدس بُعد دیگری از دفاع را در دنیا ارائه کردند و افرادی از کشورهای مختلف نیز برای پیوستن به جبهه مقاومت و نبرد با تروریستها اعلام آمادگی کردند و در این میان شهدای فاطمیون علمدار این نبرد هستند.
 
به گفته سردار قاآنی، راه عزت مسلمانان زیر پرچم آمریکا رفتن نیست بلکه مقابله، نبرد و مقاومت در برابر آمریکا و صهیونیسم است.
 
وی افزود: آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون آشام همراه با انگلیس مکار ناپاکترین آدم های دنیا را بعد از شکست در افغانستان و عراق جمع آوری کردند، سازمان و آموزش دادند و با امکاناتی که در اختیار تروریستها گذاشتند، آنها را به جان مسلمانان انداختند.
 
جانشین سردار قاسم سلیمانی، اضافه کرد: کشورهای ایجاد کننده تروریستها، چندین ائتلاف مبارزه با تروریسم ایجاد کردند یعنی سعودی‌ها با چند کشور اطراف خود یا آمریکا با ۶۰ کشور دیگر در این خصوص ائتلاف کردند، اما هیچکدام یک گردان پیاده هم برای مبارزه با داعش نفرستادند، زیرا اراده و توان مبارزه با تروریستها را ندارند.
 
وی افزود: تروریستهای داعشی به موشکهای ۷۰ هزار دلاری تجهیز شدند که نمونه‌ای از کمکهای کشورهای ایجاد کننده تروریستها بود و آمریکا و صهیونیستها به لحاظ روانی و امکانات خیلی از تروریستها حمایت کردند و جنگ پیچیده ای را در منطقه به راه انداختند.
 
در قسمتی از این مراسم، معاون فرهنگی لشکر فاطمیون با بیان اینکه سوریه فراموش نخواهد کرد که فرزندان فاطمه(س) قطعه قطعه شدند تا عزت اهل بیت(ع) باقی بماند، افزود: اکنون که نخستین سالگرد شهادت علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده تیپ فاطمیون و شهید رضا بخشی (فاتح) است باید تاکید کنیم که آن ها زینت بخش محفل یادواره شهدای لشگر فاطمیون هستند.
 
به گفته حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد، حضور در جبهه های نبرد در مقابل تکفیری ها موجب افتخار هر کسی است که دل در گرو مکتب اهل بیت(ع) دارد.
 
تقدیر از خانواده شهدای لشکر فاطمیون از جمله برنامه های این آیین معنوی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار