ادامه رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با توقف یک نیمه‌ای سرخ‌پوشان برابر نفت همراه بود.
کد خبر: ۳۸۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 05 March 2017

به گزارش تابناک : در آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس صدرنشین عصر امروز از ساعت 17:25 در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران رفت که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در حاشیه این دیدار علی دایی بعد از اعلام خطا و دریافت کارت قرمز با ابراز تاسف و تکان دادن سرش از گلر سوم این تیم، شهاب عادلی را روانه زمین کرد.

بازیکنان دو تیم در زمان حضور در زمین برخورد جالبی با یکدیگر داشتند و سروش رفیعی نیز دقایقی کوتاه با آندرانیک تیموریان به صحبت پرداخت.

در دقیقه 14 و حالی که بازی از سوی بیرانوند به جریان افتاده بود یک توپ دیگر هم به میدان فرستاده شد تا بازیکنان با سردرگمی در انتظار تصمیم داور باشند. در نهایت داور بدون قطع بازی اجازه داد تا توپ جمع کن با ورود به زمین آن را به بیرون ببرد.

دقیقه 24 هواداران پرسپولیس همصدا با یکدیگر به تشویق هادی نوروزی پرداخته و یاد کاپیتان فقید خود را گرامی نگه داشتند.

محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا می کند. او در مراسم ابتدای بازی نیز حضور یافت و یاد و خاطره شهید رضایی مجد را زنده نگه داشت.

علی دایی بعد از برخورد علی علیپور با دروازه بان جوان تیمش به شدت به این صحنه معترض بود و اعتقاد داشت باید مهاجم پرسپولیس جریمه شود و با وساطت داور چهارم آرام گرفت.

نفت تهران:
ناصر صفرزایی، رضا علیاری، احمد آل نعمه،ایگور پراهیچ، علیرضا عزت کرامت، اکبر صادقی، آندرانیک تیموریان،فرید محمدی زاده، ایمان مبعلی، محمد قاضی و امیر ارسلان مطهری.
سرمربی: علی دایی

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، شهاب کرمی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، مهدی طارمی و علی علیپور.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

منبع : نسیم آنلاین

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار