رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بخاطر بارش برف رفت و آمد خودروها در گردنه گوجگی در جاده مشهد - کلات و گردنه تیوان جاده قوچان - درگز با زنجیرچرخ میسر است.
کد خبر: ۳۸۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از ایرنا ابوالفضل حسینی افزود: همچنین رانندگان در جاده های محدوده سبزوار، نیشابور، قوچان، سرولایت، فیروزه، احمدآباد، چناران، مشهد، فریمان، طرقبه شاندیز، جغتای، سرخس، تربت جام، باخرز و تایباد با بارش باران مواجه هستند.
وی ادامه داد: بر این اساس رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها باید سرعت مطمئنه و قواعد رانندگی را بیش از پیشرعایت کنند. 
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: به رغم بارش برف و باران هم اینک همه جاده ها در این استان باز و حرکت خودروها بطور عادی و روان در جریان است.
وی افزود: تلفن گویای 141 و شماره تلفن 33411000 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم در خصوص وضعیت جاده ها در خراسان رضوی است.
خراسان رضوی 20 هزار و 483 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 331 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است. این استان دارای 51 گردنه در راههای شهری به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار