هشتمین پیش نشست تخصصی همایش بین المللی عدالت و اخلاق با تاکید بر آموزه های رضوی با عنوان«عدالت و قلمروهای آن، نظریه های عدالت در فلسفه سیاسی و عدالت به مثابه بیطرفی(طرح و نقد نظریه ای در باره عدالت)»امروز 16 اسفندماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۳۸۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 06 March 2017
 به گزارش تابناك رضوي به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، عدالت و قلمروهای آن، نظریه های عدالت در فلسفه سیاسی و عدالت به مثابه بیطرفی(طرح و نقد نظریه ای در باره عدالت از جمله مهمترین محورهای مورد بحث در هشتمین پیش نشست تخصصی همایش بین المللی عدالت و اخلاق با تاکید بر آموزه های رضوی است که توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد شجاعیان استادیار گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

دکتر محمد فتحعلی خانی استادیار و مدیر گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی و همچنین ناقد در نشست یاد شده حضور دارد. ضمنا دکتر سیدهادی موسوی استادیار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد می باشد.

نشست علمی یا دشده امروز دوشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی پردیسان،‌ بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

یادآوری می شود؛ همایش بین المللی عدالت و اخلاق با تاکید بر آموزه های رضوی، با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فردوسی مشهد و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام ۲۶ و ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ و هم زمان با رویداد مشهد پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار