شهردار اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: در اولین روز از هفته درختکاری و به عنوان اولین شهر در کشور 16 اصله نهال به یاد 16شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو در ایستگاه آتش‌نشانی الغدیر اراک کاشته شد.
کد خبر: ۳۸۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 06 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در اولین روز از هفته درختکاری و به عنوان اولین شهر در کشور، 16 اصله نهال به یاد 16 شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو با حضور شهردار و اعضای شورای شهر، معاون خدمات شهری و جمعی از آتش‌نشانان در ایستگاه آتش‌نشانی شماره 11 شهرک الغدیر کلانشهر اراک کاشته شد.

محمدابراهیم عباسی شهردار کلانشهر اراک در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته درختکاری اظهار داشت: امروز شاهد اولین روز از مراسم هفته درختکاری در ایستگاه آتش‌نشانی شهرک الغدیر هستیم که به یاد 16شهید آتش‌نشان حادثه آتش‌سوزی پلاسکو، 16 اصله نهال کاشته شده است.

وی در ادامه افزود: از 15 اسفند تا 20 اسفند ماه سال جاری مراسم درختکاری در مکان‌های مختلف از شهر اراک و به ترتیب در ایستگاه آتش‌نشانی شهرک الغدیر، دانشگاه پیام نور، بیمارستان آیت‌اله خوانساری، فرهنگسرای شهر، مسجد شهرک صنایع، کرهرود –تخت سادات و سازمان آرامستان - مزار شهدا برگزار می‌شود.

شهردار اراک از همشریان خواست که طی هفته درختکاری به پارک‌های مادر، کلاله، آزادی و امیرکبیر که از سوی شهرداری جهت تامین نهال رایگان و مورد نیاز جهت کاشت در سطح شهر فراهم شده، مراجعه نمایند و شهرداری را در انجام این سنت حسنه که در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید فراوان شده، یاری نمایند.

وی همچنین از شهروندان دعوت نمود تا در مراسم همایش پیاده‌روی خانوادگی و کاشت همگانی درخت که 20 اسفند ماه سال جاری به مناسبت روز شهید توسط شهرداری تدارک دیده شده حضور بهم رسانند و با دست خود یک اصله نهال به نام یک شهید غرص نمایند.

عباسی شهردار با اشاره به اینکه طی 4 سال اخیر قریب به 400 هکتار فضای سبز در شهر اراک ایجاد شده است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهروندان در امر مهم و حیاتی کاشت درخت در سطح شهر اراک، جهت کاهش آلودگی هوا اقدام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار