کد خبر: ۳۹۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 07 March 2017
تابناک / شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، دوشنبه شب با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

 در این دوره از رقابت ها ، حدود 150 ورزشکار این رشته ورزشی در قالب 14 تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در 2 بخش مبارزه و دفاع شخصی، در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
 
در پایان این رقابت ها ، تیم هاپکیدوی بانوان آکادمی مرکزی گیلان با کسب 11 مدال طلا ، 9 مدال نقره و 2 مدال برنز و مجموع 320 عنوان قهرمانی کشور و اتنخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد.
 
همچنین تیم هاپکیدوی بانوان شهید قاسمی قزوین با کسب 11 مدال طلا، 2 مدال نقره و سه مدال برنز و مجموع 250 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم هاپکیدوی بانوان تربت جام با کسب یک مدال طلا، 6 مدال نقره و هشت مدال برنز و مجموع 120 امتیاز در رتبه سوم کشور ایستاد.
 
شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت 2 روز و در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در رشت برگزار شد.
هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است که کمتر بر حمله تکیه دارد ، این رشته ، آمیخته ای از سبک‌های رزمی محسوب می‌شود که چوئی یونگ سول از کره جنوبی بنیانگذار آن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار