به مناسبت جشن نیکوکاری؛
500 سبد کالا به مناسبت جشن نیکوکاری با همت خیران شهر نصرآباد بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 07 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، شیرمحمد شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد تربت جام با اعلام این خبر افزود: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان، ترویج فرهنگ احسان، انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای جلب حمایت و مساعدت خیران یکی از اهداف این نهاد است.
وی افزود: با توجه به اینکه نوسانات اقتصادی در جامعه موجب تشدید مساله فقر شده است، باید برای ریشه کنی و رفع فقر از جامعه اقدامات جدی و کاربردی را عملیاتی کرد که توانمندسازی خانواده یکی از بهترین اقدامات کمیته امداد برای این امر محسوب می شود.
مدیر کمیته امداد تربت جام با اینکه، در حال حاضر ملاک ارزیابی برای فقر و نیازمندی تغییر کرده است، ادامه داد: توانمند کردن خانواده در تمام ابعاد و بویژه اشتغالزایی که 
خودکفا شدن اقتصادی را رقم می زند، در واقع خانواده را در مقابل هرگونه مشکل احتمالی بیمه می کند و موجب ازهم پاشیدگی خانواده و دیگر عوامل نمی شود.
وي تأکيد کرد: کوتاه شدن دوره کمک به مددجویان از جمله مواردی است ، که مسئولان بر آن تاکید دارند و خوشبختانه کمیته امداد با روشهای مناسب و متناسب با نیاز خانواده، مددجویان را توانمند می کند و به خودکفایی می رساند. 
شاکربرآبادی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی و مشارکت های نیکوکاران، خدمات و فعالیت های عمومی و تخصصی را به خانواده ها ارائه می کند.
وی، توزیع سبد کالای معیشتی بین خانواده ها را از خدمات عمومی کمیته امداد خواند و اظهار کرد: در ایام مختلف سال نیکوکاران برای کمک به امور مختلف خانواده و رفع مشکلات آنان، نسبت به تهیه سبدکالاهای مختلف مانند سبد کالای معیشتی، لوازم التحریر و ... اقدام می کنند.
مدیر کمیته امداد تربت جام با اعلام اینکه همیشه نیکوکاران با حضورشان یاری گر این نهاد بوده اند، اظهار کرد: همزمان با ایام نیکوکاری و با توجه به قرار داشتن در آستانه سال نو، 500 سبد کالا با ارزش هر سبد 100 هزار تومان و در مجموع 50 میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان شهر نصر آباد توزیع شد.
کمیته امداد با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی و مشارکت های نیکوکاران، خدمات و فعالیت های عمومی و تخصصی را به خانواده ها ارائه می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار