رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بودجه سال 96 در 32 روز به مبلغ 558 میلیارد تومان بررسی شد که یکی از مهم‌ترین کار شورا بود.
کد خبر: ۳۹۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورا که با حضور شورایاران در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: درسال جاری بیش از 90 جلسه تشکیل شده و 200 مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: بودجه سال 96 در 32 روز به مبلغ 558 میلیارد تومان بررسی شد که یکی از مهم‌ترین کار شورا بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: از این مبلغ تصویب شده برای فضای سبز، حمل و نقل و برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

فصیحی‌رامندی تصریح کرد: برای جمع‌آوری روزانه بیش از 400 تن پسماند، 40 میلیارد تومان در بودجه 96 در نظر گرفته شده است که اگر فرهنگ تفکیک پسماند نهادینه کنیم، هزینه‌های شهرداری کاهش می‌یابد.۲

این مسؤول عنوان کرد: پنج جلسه درسال جاری در کمیسیون شوراها تشکیل شده که در آن توجه به نواحی منفصل شهری، توسعه شهر و فضای سبز و فرهنگسرا در اولویت است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: در سال آینده، 6 بوستان کوچک و بزرگ در شهر قزوین ساخته می‌شود تا شهروندان قزوینی از امکانات آن برخوردار شوند.

فصیحی‌رامندی تشریح کرد: تأمین رفاه، آرامش و آسایش نسبی برای شهروندان قزوینی از اهمیت بسزایی برای مجموعه مدیریت شهری برخوردار است و مدیران مربوطه تلاش دارند تا بتوانند زندگی توأم با امنیت برای مردم شهر به ارمغان بیاورند.

این مسؤول بیان کرد: در بودجه 96 شهرداری قزوین 32 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و مینی‌بوس و توسعه ناوگان حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده است تا خدمات مطلوبی به شهروندان قزوینی ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه بودجه 96 شهرداری قزوین 558 میلیارد تومان است، مطرح کرد: از این مبلغ 380 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و 178 میلیارد تومان برای پروژه‌های جاری در نظر گرفته شده است.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: توجه به نواحی منفصل شهری، فضاهای فرهنگی، فضای سبز، جدول‌گذاری، آماده‌سازی مناطق و رفاه شهروندان در سال 96 اولویت مجموعه مدیریت شهری است و تلاش در تحقق این اهداف دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه تصریح کرد: شورایاران بدون چشمداشتی در خدمت مردم و شورای اسلامی شهر قزوین هستند که زحمات و خدمات آن‌ها قابل تقدیر است.

محمدرضا صدیقی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش دارد تا با سیاست‌های توسعه متوازن شهری، قزوین را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهد.

شهلا عطایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه بیان کرد: شورایاران در اطلاع‌رسانی حقوق شهروندی به شهروندان قزوینی نقش بسزایی دارند و باید در این راستا نقش‌آفرینی کنند.

مریم نخستین عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه ادامه داد: شورایاران می‌توانند در رفع مشکلات و توسعه شهری در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند و پیشنهادات تأثیرگذار خود را در خدمات‌دهی بهتر ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار