در سال جاری صورت گرفت
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در سال جاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال جاری 80 میلیون تومان برای هزینه‌های هفته جوان در شهرهای استان اختصاص داد.
کد خبر: ۳۹۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهران قاسمی در ستاد ساماندهی امور جوانان که  به ریاست استاندار قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 200 میلیون تومان برای هزینه‌های خانه جوان اختصاص داد و با توجه به اینکه هفته جوان در اردیبهشت ماه است باید برنامه‌ریزی ویژه برای این هفته صورت گیرد تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: هفته جوان از این جهت اهمیت دارد که نشانه اهمیت به جوانان جامعه در این هفته نشان داده می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین مطرح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال جاری 80 میلیون تومان برای هزینه‌های هفته جوان در شهرهای استان قزوین اختصاص داد و انتظار می‌رود برای سال آینده این بودجه به 100 میلیون تومان افزایش یابد تا برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

در ادامه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هم گزارشی از این سازمان در خصوص بهبود زیست شهری و زندگی ایمن برای جوانان ارائه کرد و گفت: در شهر قزوین 40 مرکز فرهنگی ورزشی وجود دارد که از این تعداد 30 مرکز را شهرداری و 10 مرکز را شهرداری با مشارکت سپاه پاسداران استان قزوین احداث کرده است.

سعید وزیری‌نژاد افزود: از تعداد 40 مرکز فرهنگی ورزشی، 20 مرکز مجموعه ورزشی است و بیشتر افراد استفاده کننده از این مجموعه‌های ورزشی جوانان هستند.

وی مطرح کرد: تعداد هفت فرهنگسرا با اعتبار پنج میلیارد تومان به تصویب شورای شهر قزوین رسیده و در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار دارد تا در سال آینده نسبت به آنان اقدام کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در خصوص با فعالیت‌های مذهبی یادآور شد: با اعتبار 200 میلیون تومان از هیأت‌های مذهبی شهر قزوین حمایت شده و یک قطعه زمین هم به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای افتتاح یک مرکز قرآنی در این شهر واگذار شده است.

وزیری‌نژاد تصریح کرد: برای تأمین نیازها و خدمات آموزشی شهر قزوین هشت کتابخانه احداث شده که به دانش‌آموزان و مخاطبان خود خدمات ارائه می‌کند.

این مسؤول ادامه داد: برای رفاه حال بانوان شهر قزوین دو بوستان احداث شده و مسؤولان شهرداری سومین بوستان بانوان با مساحت 6 هکتاری در جنوب شهر در نظر گرفته شده تا بانوان قسمت جنوبی شهر از این بوستان استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار