شهردار بدره گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش حجم مسافرت ها به این منطقه ، بهسازی و روکش آسفالت 12 هزار مترمربع از معابر این شهر انجام شده است .
کد خبر: ۳۹۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 09 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛احمد جاسمی با ذکر اینکه برای این میزان بهسازی معابر ه4 میلیارد ریال هزینه شده افزود: اولویت بندی ، برنامه ریزی لازم جهت بهسازی و آسفالت محل های مختلف شهری انجام شده است.
 
وی افزود: تعمیر و مرمت پیاده رو و سواره رو ها ، زیباسازی محیطی ، پاکسازی محیط شهری و کاشت گل و گیاهان زینتی با هزینه 150 میلیون ریال و اصلاح چمن ها به منظور طراوت بخشی به چهره شهر و رضایت شهروندان از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.
 
شهردار بدره زیباسازی و نماسازی را از مولفه های مهم مدیریت شهری خواند و تاکید کرد: به منظور افزایش جلوه های شهری و کیفیت بخشی به نمای شهر بدره نورپردازی یادمان شهدای گمنام و میدان امام خمینی (ره) در 2 نقطه با استفاده از سیستم های هوشمند و پیشرفته با قابلیت برنامه ریزی و انتخاب رنگ در مناسبت ها و مواقع مختلف سال انجام شده که در مجموع 400 میلیون ریال برای اجرای سیستم های نورپردازی هزینه شده است.
 
وی به مشکلات مالی در شهرداری اشاره کرد و افزود: علیرغم مشکلات مالی موجود در شهرداری ها که ناشی از نداشتن منابع درآمدی مناسب است ، خدمات دهی به شهروندان بدون وقفه صورت می گیرد و مطابق تقویم کاری شهرداری و شرح وظایف ابلاغی از طرف استانداری ، امور جاری شهری و همچنین برنامه های لازم جهت استقبال و پذیرایی مناسب از مسافران و گردشگران نوروزی در حال انجام است .
 
بدره در 87 کیلومتری مرکز استان ایلام تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت و هم اکنون دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار