تابناک: دانشگاه هاروارد تاکید کرده که بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، امسال در مراسم سخنرانی فارغ التحصیلی شرکت می کند. او همچنین مدرک و شنل دکتری را بصورت افتخاری دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 10 March 2017

تابناک اصفهان: همه ما بارها در مورد افرادی که از دانشگاه انصراف داده و تحصیل را رها کرده اند و بعدها موفقیت های چشمگیری به دست آورده اند داستان هایی را شنیده ایم. بیل گیتس یکی از آن افراد است که در سال 1975 تحصیل خود در دانشگاه هاروارد را نیمه کاره رها کرد و بعدها مایکروسافت را بنیان نهاد و دستاوردهای بی نظیری در دنیای فناوری به دست آورد. استیو جابز نیز از کالج Reed انصراف داد و زاکربرگ هم جزو انصرافی های دانشگاه بود. اما زاکربرگ که در سال دوم تحصیل خود دانشگاه را ترک کرده بود، بالاخره امسال مدرک دانشگاهی خود را اخذ خواهد کرد.


دانشگاه هاروارد تاکید کرده که بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، امسال در مراسم سخنرانی فارغ التحصیلی شرکت می کند. او همچنین مدرک و شنل دکتری را بصورت افتخاری دریافت خواهد کرد.


البته هرگز تصور نکنید که اگر شما هم از دانشگاه انصراف بدهید چنین نتیجه ای در انتظارتان است. به نظر می رسد بنیانگذاری یک کمپانی میلیارد دلاری که روش انجام امور را بطور کلی برای همه ما تغییر داده پیش نیاز دریافت دعوت مجدد به دانشگاه هاروارد است.


تک شات در ادامه می نویسد: زاکربرگ نیز این موضوع را در پستی که در فیسبوک منتشر کرد مورد تایید قرار داد. او ویدیویی کوتاه را در فیسبوک منتشر کرد که بیل گیتس، یکی دیگر از انصرافی ها هاروارد و دریافت کننده مدرک افتخاری دکتری، در حال صرف عصرانه است و زاکربرگ تظاهر می کند که دعوتنامه هاروارد را بر روی آیفون خود دریافت کرده است.


زاکربرگ زمانی را یادآوری می کند که گیتس در چنین مراسمی برای دریافت مدرک خود حضور یافته و در همان زمان زاکربرگ هم برای مراسم فارغ التحصیلی همسرش در آنجا حضور داشته است. قطعا زاکربرگ و گیتس هنرپیشه های خوبی نیستند، اما توانسته اند پیام خود را به خوبی منتقل کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار