به همت گروه نمایشی عمو زنجیر باف
یکی از اعضای گروه نمایشی عمو زنجیر باف گفت: نمایش ماجرای نوروز از تاریخ 14 اسفندماه سال جاری روی صحنه رفته و تا 25 اسفند ماه میزبان کودکان و نوجوانان در خیابان ایستگاه، خانه علوم و فنون است.
کد خبر: ۳۹۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی مولایی با اشاره به اجرای نمایش ماجرای نوروز در قم اظهار کرد: این نمایش به کارگردانی مجید علیزاده و تهیه کنندگی مهدی ملایی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در قم روی صحنه رفته است.

وی افزود: این نمایش به همت گروه هنری عمو زنجیرباف و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم از تاریخ 14 اسفندماه سال جاری روی صحنه رفته و تا  25 اسفند ماه میزبان کودکان و نوجوانان است.

تهیه کننده نمایش ماجرای نوروز گفت: نمایش ماجرای نوروز در پنج نوبت هر روز در سالن آمفی تئاتر خانه علوم و فنون واقع در خیابان ایستگاه استان قم به روی صحنه رفته است.

وی با اشاره به داستان نمایش ماجرای نوروز بیان کرد: این نمایش ماجرای چند خرگوش است که به انتظار آمدن سال جدید و عمو نوروز نشسته‌اند و می‌خواهند برای رفتن به ننه سرما کمک کنند. اما در این جریان مشکلی پیش می‌آید که شخصیت‌های داستان را به ماجراجویی وا می‌دارد.

مولایی بازیگران این نمایش را مورد اشاره قرار داد و گفت: مصطفی فرحی، مهدی ملایی، امیر عباس خوش نژاد، مرتضی جعفرپور و احمد موسوی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کننده نمایش ماجرای نوروز عنوان کرد: گروه نمایش عمو زنجیرباف پنج سالی است که با این نام برای کودکان قمی آثاری با تکیه بر مفاهیم انسانی و اعتقادی تولید و اجرا می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این گروه گفت: استفاده از قالب موزیکال در آثار تعلیمی و نگارش نمایشنامه و تولید نمایش با نظارت دقیق کارگروه روانشناسی بر محتوا و شیوه ارائه آن از ویژگی‌های خاص این نمایش است.

مولایی ادامه داد: مدیریت این گروه نمایشی بر عهده فاطمه برزگر کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و مدیر مرکز نسیم آرامش و آهنگسازی این اثر توسط حامد جهانبخش و طراحی و اجرای دکور آن توسط ریحانه فراهانی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: نمایش ماجرای نوروز برای نخستین بار در استان قم به روی صحنه رفته است و در حال برنامه ریزی برای اجرا در استان تهران و سایر شهرستان‌ها هستیم.

تهیه کننده نمایش ماجرای نوروز ادامه داد: در تولید این اثر سعی شده است تا علاوه بر شاد و مفرح بودن استفاده از آن مطالب آموزنده مهمی را به کودک و بزرگسال ارائه دهد.

مولایی عوامل نمایش ماجرای نوروز را مورد اشاره قرار داد و گفت: محمد یوسفی مدیریت گروه ایده پردازی، مجید علیزاده کارگردان، مهدی ملایی تهیه کننده و مصطفی فرحی یزدی نویسندگی این نمایش را بر عهده دارند.

وی دیگر عوامل این نمایش را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مصطفی بهلولی دستیار تهیه کننده، امیرعباس خوش نژاد مدیر تولید، احمد موسوی دستیار تولید نسرین آناهید مسوول روابط عمومی، مرتضی جعفرپور مدیر صحنه، محسن جنتی، فاطمه اسماعیلی مدیر سالن، ریحانه فرهانی طراحی و اجرای دکور، اعظم حیدری طراحی و دوخت لباس، حامد جهانبخش آهنگساز، هادی استاد طراح پوستر، رئوفه شریفی عکاس و صابر رضایی تصویربرداری این نمایش را به عهده دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار