شهردار قزوین گفت: طرح استقبال از بهار با هدف تنظیف و فضاسازی معابر شهری در آستانه سال نو از سوی این شهرداری در حال انجام است. ˈ
کد خبر: ۳۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری قزوین همه ساله و در آستانه ورود به سال جدید با اجرای طرح استقبال از بهار اقدام به تنظیف معابر و خیابان ها، بوستان ها و اماکن گردشگری و تاریخی می کند تا فضای پاکیزه و با نشاطی را در نوروز برای مسافران و شهروندان ایجاد کرده باشد.
به گفته وی، ستاد استقبال از بهار شهرداری قزوین امسال 100 نوع خدمات به شهروندان و مسافران در طول تعطیلات نوروزی ارایه خواهد داد.
شهردار قزوین یادآور شد: در برنامه های امسال ستاد نوروزی توجه ویژه ای به موضوع گردشگری شده و یکی از مهم ترین راههای تحقق این موضوع، تکریم و ایجاد فضاهای مناسب برای مسافران و گردشگران نوروزی است.
نصرتی با اشاره به توجه ویژه شهرداری قزوین به تنظیف و فضاسازی مناسب در راه های اصلی و ورودی شهر، میدان ها، حاشیه های آثار تاریخی و مذهبی، بوستان ها، آرامستان ها و مزار شهدا در تعطیلات نوروزی امسال، اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم در این زمینه از سوی سازمان های زیرمجموعه شهرداری قزوین به عمل آمده است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های شاد و هنرمندانه با هدف ایجاد شادابی بین شهروندان و مسافران، توجه به نظافت شهر و کاشت گل، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر با رعایت مدیریت بر نحوه هزینه از رویکردهای اصلی شهرداری قزوین در رابطه با استقبال از بهار 96 است.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم تحویل سال نو در آستان امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدا با تمهیدات خاص از سوی سازمان آرامستان ها و با همکاری سازمان های زیباسازی، ترافیک و دیگر نهادهای تاثیر گذار از دیگر برنامه های استقبال از بهار شهرداری قزوین به شمار می رود.
شهردار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی همکاران زحمتکش شهرداری قزوین لحظات خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی به ارمغان آوریم.
شهر قزوین با 400 هزار جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار