رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهر خبرداد؛
رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهرگفت: در 11 شعبه کشیک بانک شهر در ایام نوروز مشهد خدمات شبانه روزی ارائه می شود و 35 شهرنت از29 اسفند پول نو به شهروندان می دهند.
کد خبر: ۳۹۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶ 13 March 2017
 
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا صبوری در نشست خبری ویژه‌ای گفت: در ۱۵ روز پایان سال یک ساعت افزایش ساعت کاری برای شعب در نظر گرفته شده  است و همچنین در ایام تعطیلات با ایجاد ۱۱ شعبه کشیک عبه مشهد، میدان شهدا، بلوار سجاد، خسروی نو ،میدان راهنمایی ، امام رضا ،بجنورد، بیرجند، کرمان ،رفسنجان، زاهدان  خدمات کامل به مشتریان ارایه می‌شود  و همچنین تمام پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در منطقه یک آمادگی ارایه خدمات شبانه روزی را دارند.
 
وی با بیان اینکه یک دستگاه صراف الکترونیک در ترمینال شماره ۳ پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نصب گردیده است که به گردشگران خارجی خدمات ویژه صرافی را ارائه می دهد، افزود: پیشخوان‌های شبانه روزی سطح شهر مشهد در فرودگاه مشهد،پارکینگ رضا، امید و بلوار امام خمینی جایگزین شدند.
 
صبوری درادامه گفت: از ۲۱ اسفند ۹۵ لغایت ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ سقف مبلغ روزانه برداشت وجه نقد از طریق دستگاه های خودپرداز بانک (به صورت درون بانکی )از مبلغ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافته است.
 
رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهر گفت: بانک شهر جهت ارایه خدمات به زایرین حضرت رضا (ع) با استقرار یک دستگاه شهرنت و یک دستگاه خودروی خودپرداز سیار در کمپ زایرپذیر غدیر در ورودی شهر تمام خدمات بانکی را در دسترس قرار داده است.
 
وی همچنین از افتتاح دوازدهمین شعبه بانک شهر درخیابان هاشمیه مشهد درآینده نزدیک خبرداد و گفت: امکان برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک شهر به منظور توسعه خدمات غیر حضوری و افزایش رضایتمندی ازجمله خدمات دیگر این بانک می باشد.
 
صبوری با بیان اینکه طی توافقات انجام شده بین شهرداری قوچان و بانک شهر بعد از استقرار اولین پیشخوان شهرنت قوچان در این شهر، به‌زودی اولین باجه درجه یک بانک شهر  را در شهرستان قوچان افتتاح می کند، گفت: تعداد شهرنت در ابتدای سال ۲۴ دستگاه و اکنون ۳۵  و با ۴۰ درصد رشد داشته است.
 
وی افزود: منطقه یک بانک شهر، در راستای ارایه خدمات منابع بانک رشد ۸۸ درصدی را داشته است  که نشان از استقبال و اعتماد عموم مردم به این بانک دارد.
رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهرگفت: تجهیز خط یک مترو به ۱۲ دستگاه ATM و تجهیز ۱۰ بازار ارزاق عمومی شهرداری به ATM وتجهیز همه  بازار های شهرداری به دستگاه  کارتخوان PC POS ازجمله ارائه خدمات این بانک در منطقه یک است.
صبوری خاطرنشان کرد: تعداد خودپردازهای ابتدای سال ۹۰ و اکنون ۱۶۰  دستگاه رشد ۷۷ درصدی داشته و مصارف ابتدای سال ۴ هزار میلیارد ریال و در انتهای سال ۶ هزار میلیارد ریال و  رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرده است.
وی گفت: خدمات بانک در منطقه یک شامل ۵ استان (خراسان رضوی، خراسان شمالی ،خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان )  مشتمل بر14 شهر (مشهد،طرقبه ،نیشابور،سبزوار،قوچان ،تربت حیدریه  ،جوین،بجنورد،بیرجند،زاهدان،چابهار،کرمان ،رفسنجان،جیرفت) است.
صبوری افزود :این منطقه دارای ۱۸ شعبه ، ۲۲باجه و ۳۵ شهرنت است،همچنین ۱۶۰دستگاه ATM و بیش از ۳۸۰۰ دستگاه pos است که  جهت ارایه خدمات در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است .
وی با بیان اینکه بانک شهر به اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده مرتبط با بانکداری تاکیید دارد، گفت: پرسنل مشغول به کار در شهرنت ها ابتدای سال ۴۹ نفر و انتهای سال ۷۳ نفر بودند که  با ۵۰ درصد افزایش نیروی شاغل در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  برای ۲۵ نفر نیروی تحصیلکرده اشتغال زایی شده است.
رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهرگفت: بانک شهر به عنوان تنها عامل وزارت فرهنگ و ارشاد در نمایشگاه کتاب استانی به ارایه خدمات بانکی و توزیع بن های الکترونیک کتاب پرداخته و در این راستا در منطقه یک، بانک شهر در  ۵ نمایشگاه کتاب در۵ شهر  ودر ۴ استان کشور (نیشابور ،کرمان ،بجنورد،جیرفت و زاهدان ) حضور داشت و جمعا ۴۸۴۵۰  عدد بن کتاب با  یارانه ۵ میلیارد و صد میلیون ریال و کل اعتبار  مبلغ ۲۵ میلیارد و پانصد بوده است.
صبوری درپایان درباره تسهیلات وام ازدواج گفت: بانک شهر نیز یکی از بانک‌های عامل تسهیلات وام ازدواج است که پس از ثبت نام در سایت، در4 شعبه به ارائه خدمات می پردازد.









اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار