معاون فرماندار در همایش بزرگ جلوه کوثر شهرستان آق قلا:
"سید موسی میردیلمی" با اشاره به اینکه تحکیم بنیان خانواده ها در دستور کار دولت است گفت: در این راستا دولت تدبیر و امید اقدامات مناسب و موثری برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی انجام داده است.
کد خبر: ۳۹۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 13 March 2017
 "سید موسی میردیلمی" با اشاره به اینکه تحکیم بنیان خانواده ها در دستور کار دولت است گفت: در این راستا دولت تدبیر و امید اقدامات مناسب و موثری برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی انجام داده است.

به همت امور بانوان فرمانداری و ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و مادر شهرستان آق قلا،همایش بزرگ جلوه کوثر "تحکیم بنیان خانواده،تعادل کار و زندگی" با محوریت مدیریت اقتصاد خانواده با حضور " خانم دکتر کلثوم غفاری توران" مدیر کل بانوان و خانواده استانداری، "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار،مسئولین ادارات و نهادها،مشاورین امور بانوان دستگاهها و اقشار مختلف زنان شهرستان در مجمتع فرهنگی ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

"سید موسی میردیلمی" با بیان اینکه "خانواده زیر بنای اصلی جامعه است"، افزود: خانواده ایرانی امروز با انتخاب و تبیین سبک زندگی اسلامی با محوریت قرار دادن هویت یکایک اعضاء خانواده به ویژه اولویت دادن به حجاب و عفاف در زنان و دختران وجهه برجسته ای ازهویت دینی را ایجاد کرده و توانسته سبک زندگی اسلامی را در همه جای جهان ترویج کند.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به تکیه بر خانواده ها، بهره گیری از شیوه زندگی اهل بیت(ع) در چارچوب نظام خانواده افزود: انس با فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی از ویژگی های بارز سبک زندگی اسلامی بوده که حاصل خون شهدا و زحمات امام راحل بوده است.

 وی همچنین با اشاره به آسیب های اجتماعی در خانواده ها گفت: تهدید خانواده، تهدید جامعه بوده و باید از طریق دستگاه های مسئول به ویژه آموزش و پروش در راستای مقابله و پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی اقدامات موثری انجام شود.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا به زندگی اجتماعی زن در جامعه اسلامی در چارچوب آموزه های اسلامی، حجاب و حفظ شخصیت انسانی اشاره کرد و گفت: رعایت مسائل شرعی و دستورات اسلام نه تنها موجب محدودیت زن و مانع پیشرفت او نشده، بلکه سعادت وی را در دنیا و آخرت به همراه دارد.

 "میر دیلمی" تصریح کرد: زنان با حفظ حجاب در دوران انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بی بدیلی را داشتند و بایستی در هر زمان بازنگری این ارزش ها و آرمان ها صورت گیرد ، هدایت زنان جامعه اسلامی در مسیر اسلام و ارزش های الهی یکی از هنرهای انقلاب اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار