سخنگوی دولت در مشهد:
تعهد وزارت نفت موجب بهره مندی حداکثری مردم از نعمت گاز طبیعی شده است.
کد خبر: ۳۹۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 13 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: یکی از نگرانی های دولت تدبیر و امید این است که مبادا تعهدی به مردم داده شود که عاجز از انجام آن باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اقدامات مطلوب دولت تدبیر و امید در حوزه های عمرانی، افزود: الحمدالله اقدامات دستگاه های خدماتی از جمله شرکت گاز در حوزه محرومیت زدایی کاملاً ملموس است.
سیدحمید فانی مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در ادامه این نشست گفت: در راستای تامین پایدار گاز حاشیه شهر مشهد تاکنون ۹ ایستگاه تقلیل فشار گاز و ۲۰۰ کیلومتر اصلاح و تقویت شبکه به جهت تسهیل در امر گازرسانی به این مناطق انجام شده است.
وی با بیان این مطلب که تاکنون 820 میلیارد ریال برای اتمام طرح های گازرسانی حاشیه شهر مشهد هزینه شده است، افزود: برای اتمام ۱۰۰ درصدی این مهم نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار دیگر هستیم. 
فانی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت دولت تدبیر و امید شاهد تحقق کامل منویات رهبری در حاشیه شهر مشهد باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: از مجموع ۸۶ روستای مشهد، ۴۸ روستا به شبکه سراسری گاز متصل هستند و عملیات گازرسانی به ۳۸ روستای دیگر نیز با شتاب مطلوبی در حال اجراست.
فانی در بخش دیگری از سخنان خود ضریب بهره مندی روستاهای خراسان رضوی را از نعمت گاز طبیعی ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۵۴۰ روستای استان در حال اجراست که با بهره‌برداری از این پروژه ها، ضریب بهره مندی روستایی خراسان رضوی به ۸۹ درصد ارتقا خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به رشد قابل ملاحظه شاخص گازرسانی در دولت تدبیر و امید گفت: در سال جاری توانستیم هر دو روز یک روستای استان را به شبکه سراسری گاز کشور متصل کنیم. 
وی اظهار امیدواری کرد: با ادامه حمایت‌های دولت خدمتگذار از توسعه شبکه های گاز در سال آینده شاهد آغاز عملیات گازرسانی به قریب 500 روستای واجد شرایط استان باشیم.
گفتنی است، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این نشست اقدامات شرکت گاز استان در محرومیت زدایی و توسعه متوازن نعمت گاز علی الخصوص توجه به موضوع حاشیه شهر مشهد را قابل تقدیر دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار