فرماندار چرداول گفت :شهیدان عزیز با الهام و درس گرفتن از نهضت عاشورا و راه امام حسین(ع) کشور را در برابر همه هجمه ها،ترفندها و توطئه ها بیمه کرده اند.
کد خبر: ۳۹۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 13 March 2017
به گزاررش تابناک ایلام ؛  مراد یگانه عصر یکشنبه در دیدار و سرکشی از خانواده های شهیدان شهر آسمان آباد اظهار کرد: عزت، حرمت و آرامش امروز جامعه ما مرهون جانفشانی های شهیدان است و اکنون ما وظیفه داریم که با تجلیل و گرامیداشت یاد آنها قدردان ایثار و از خود گذشتگی آن بزرگمردان تاریخ باشیم.
 
 
فرماندار چرداول تاکید کرد: پیشرفت، سعادت و سربلندی کشور در گرو ادامه راه شهیدان و پیروی از رهبری معظم انقلاب اسلامی و حفظ استقلال و آزادی کشور می باشد و هستی و قوام جمهوری اسلامی با تقدیم جان و هستی شهیدان بدست آمده و حفظ این دستاوردهای بزرگ و انتقال آن به نسل های بعدی بر همه واجب است.
 
یگانه با اشاره به رشادت های شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی اضافه کرد: شهیدان نماد و الگویی زیبا از ایثار، اخلاص، حس وطن دوستی هستند و آنان با صیانت از وجب به وجب خاک کشور و خلق حماسه های ماندگار یاد و خاطره آنان همواره در اذهان ملت برای همیشه خواهد ماند.
 
وی با ابراز خوشحالی از حضور خود در بین خانواده های شهدا در واپسین روزهای سال گفت: دولت تدبیر و امید با تواضع و افتخار رفع مشکلات و سرکشی از خانواده های معظم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و این مسیر را ادامه خواهد داد.
 
یگانه همچنین در آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام شهر سرابله هم اظهار کرد: گلزار شهدا یک مکان فرهنگی و مذهبی بوده و روز شهیدان روز ایثار، مقاومت،عزت و سربلندی است.
 
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام در طول دوران دفاع مقدس 190 شهید، 450 جانباز و 19 آزاده سرافراز را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار