اختتامیه مسابقات قرآنی استانی یادواره شهدای مقاومت مجتمع های شبانه روزی دخترانه و پسرانه شهرستان های فریمان ، سرخس ، باخرز ، تایباد و اداره صالح آباد به میزبانی شهرستان تربت جام با حضور، فرماندار، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادها در مجتمع های فرهنگی تربیتی رآفتی و جعفرنیا برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 13 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، شیرمحمدشاکربرآبادی گفت: خوشبختانه در کنار تمام خدماتی که کمیته امداد به مددجویان ارائه می کند، به قرآن آموزی و آموزش های مرتبط با آن اهتمام ویژه ای دارد زیرا پرداختن به این مساله از تاکییدات موکد رهبری است.
وی تصریح کرد: آموزش های قرآن از جمله مواردی است که برای مددجویان بسیار مهم و ضروری است چرا که انس با قران کریم و در مجموع معنویات بهترین جایگزین برای خلاهای روحی و عاطفی مددجویان است و آنان را به سمت بی نیازی هدایت و از آنان در مقابل آسیب های احتمالی حفاظت می کند.
شاکربرآبادی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن در طی سال در برنامه های مختلف و برای اقشار مختلف مددجویی برگزار می شود، گفت: این دوره از مسابقات به صورت منطقه ای با حضور 5 شهرستان و به میزبانی شهرستان تربت جام در چهار رشته حفظ، مفاهیم، ترتیل و ذان برای 2 رده خواهر و برادر برگزار شد.
شیرمحمد شاکر برآبادی، با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی در مناطق مختلف استان برگزار شده است، اظهار کرد: نفرات منتخب مسابقات منطقه ای به مرحله استانی راه پیدا کردند.
شایسته ذکر است: شهرستانهای نیشابور، تربت جام و مشهد مقدس نیز میزبان برگزاری مسابقات منطقه ای بودند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار