کد خبر: ۳۹۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 14 March 2017
نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز گذشته در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد.
 
این نشست به منظور هماهنگی کمیته‌های استانی و اقشاری جبهه مردمی صورت گرفت و در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شد.
 
‌حجت‌الاسلام ‌ محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این نشست با اشاره به شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی گفت: به لحاظ شرایطی که طی این مدت پیش آمده، یکی از آسیب‌های وارده به نظام این است که مردم نسبت به عملکرد نظام برای حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی بدبین شده‌اند.
حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: علت این بدبینی ناتوانی دولت در حل مشکلات اقتصادی و همچنین اشرافی‌گری مسئولان، حقوق‌های نجومی و مفاسد اقتصادی است. وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما این است که این آسیب‌های به وجود آمده را برطرف کرده و اعتماد مردم به نظام را بازگرداند.
وی با اشاره به ویژگی‌های این جبهه مردمی گفت: یک جبهه زمانی می‌تواند محبت مردم را جلب کند که علاوه بر اینکه کم‌هزینه است، در عین حال دارای بازدهی بالایی در حل مشکلات باشد.
وی ادامه داد: مسئله خدمتگزاری به مردم و اینکه همه ما خادم مردم هستیم، یکی از شعارهای اصلی ما در رقابت‌های انتخاباتی خواهد بود. رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به عدم اعتماد به دشمن در پیشبرد اهداف نظام، تأکید کرد: موضوع دیگری که باید به آن توجه ویژه شود، عدم اعتماد به دشمن است، آن هم دشمنی که به تعبیر حضرت امام(ره) شیطان بزرگ است و در آیات متعددی از قرآن کریم درباره دشمنان آمده که مؤمنان باید مراقب این موضوع باشند که هیچ‌گاه راهی که انتخاب می‌کنند، مورد پسند دشمنان نباشد.
   مجمع ملی دوم کار اساسی و نقطه عطف ما تا قبل از انتخابات است
‌محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز گذشته در نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشار این جبهه نیز اظهار داشت: تمرکزمان بر این است که با تلاشی که صورت می‌گیرد، انتخاب درستی انجام شود تا دولتی در تراز انقلاب، مردمی و کارآمد روی کار بیاید تا مشکلات کشور حل شود. وی با اشاره به اولین مجمع عمومی جبهه مردمی اظهار داشت: نشست مجمع عمومی نشست خوبی بود و قریب به ۳ هزار نفر در آن حاضر بودند که هفت تصمیم‌گیری مهم در آن انجام شد. رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیرامون تصمیم گیری‌های انجام شده در مجمع خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه، هیئت نظارت و هیئت اجرایی شورای مرکزی مشخص شدند.
وی خاطرنشان کرد: هشت نفر به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند که ریاست شورای مرکزی و مجمع ملی را بر عهده دارند، همچنین هیئت نظارت نیز که مسئول رسیدگی به شکایات و نظارت داخلی بر عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، تشکیل شده است. ذوالقدر همچنین یادآور شد: هیئت اجرایی نیز که ستاد جبهه مردمی است تعیین و اعضای آن در شورای مرکزی مشخص شدند. رئیس ستاد جبهه مردمی تأکید کرد: کار اساسی و نقطه عطف ما تاقبل از انتخابات، برگزاری مجمع ملی دوم است که ۱۷ فروردین ۹۶ برگزار خواهد شد.
 رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب، با اشاره به دو دستور کار مجمع دومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تصویب نهایی اساسنامه جبهه مردمی که در آن ارکان و ساز و کار جبهه مردمی مشخص شده دستور کار اول بوده و بحث دوم نیز تعیین پنج کاندیدایی است که باید وارد رقابت شوند و از بین آنها یک نفر انتخاب شود.
ذوالقدر با بیان اینکه مقرر بود بین مجمع ملی اول و دوم با ۲۰نفر برگزیده مذاکراتی انجام شود، خاطرنشان کرد: این کار انجام می‌گیرد و با تعداد زیادی از این افراد صحبت شده و چند نفر باقی مانده نیز تا آخر این هفته نهایی خواهد شد و آماده می‌شویم که در مجمع دوم از بین این افراد پنج نفر انتخاب شوند، البته پیش بینی می‌کنیم چهار یا پنج نفر از این افراد کاندیدا اساساً یا قصد ورود به انتخابات نداشته باشند یا ساز و کار جبهه را نپذیرند.
ذوالقدر با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداها در مجمع ملی دوم اظهار داشت: بنا بر این است که در مجمع دوم این ۱۰ نفر خود، برنامه‌ها، سوابق کاری و تیم اجرایی شان را معرفی کنند که البته شاید برخی به دلیل اینکه افراد معروفی هستند، قصد سخنرانی نداشته باشند ولی صبح تا ظهر مجمع ملی دوم به سخنرانی کاندیداها اختصاص یافته است. وی با اشاره به ساز و کار رأی‌گیری از اعضا در مجمع ملی دوم گفت: رأی‌گیری پس از سخنرانی کاندیداها و به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و شمارش آرا نیز تا بعد از ظهر مشخص می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار