استاندار آذربایجان غربی در مراسم تجدید میثاق با شهدا:
مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای گران قدر با حضور استاندار آذربایجان غربی و شهردار ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 14 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر و تجدید میثاق با شهیدان تحت عنوان میهمانی لاله ها با حضور سعادت استاندار آذربایجان غربی، مدیران و مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا، روز یکشنبه در محل گلزار مطهر شهدای ارومیه برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: با عهد و پیمان در مزار شهدا، با حضور حداکثری در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر دشمن را شکست خواهیم داد.

سعادت با بیان اینکه ایجاد وحدت و همدلی توسط شهیدان، امر بسیار مهمی است گفت: تجلی وحدت مردم را در 22 بهمن دیدیم و حضور مردم و همه آحاد جامعه در راهپیمایی این سال بیش از سال های دیگر بود.

وی ضمن باز شماری موفقیت های آذربایجان غربی در سال جاری گفت: در سال 95 حول محور شهدا کار های بزرگی در استان انجام گرفت و در سفر ریاست جمهوری به استان، پروژه های نیمه تمام زیادی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه روند حرکتی ما در سال 95 وحدت و حفظ ثبات و پایداری بوده است گفت: محور همه فعالیت هایی که شکل می گیرد باید شهدا باشد و نکته قابل توجه در این راستا، وحدت و اجماع نظر همه جریان های سیاسی در بحث شهدا است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان نور فناوری نوین برای حفظ دستاورد انقلاب و شهدا است گفت: با وجود برنامه های مختلف در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تا کنون به مطلوب مورد نظر دست نیافته ایم و باید بیش از پیش فعال باشیم.

وی تصریح کرد: با تجدید میثاق با شهدا در روز های پایانی سال جاری، با حضور حداکثری در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر دشمن را شکست خواهیم داد.

در پایان این مراسم مسئولان با حضور بر سر مزار شهدا، گل فشانی و نثار فاتحه با شهدا تجدید میثاق کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار