دهمین کنفرانس بین المللی تحقیق درعملیات کشور برای اولین بار در بابلسر ، با حضور 20 مهمان خارجی و ارائه 540 مقاله در تاریخ 13 الی 15 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 14 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، دبیر کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات کشور، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما ، هدف از برگزاری این رویداد ملی را فراهم آوردن زمینه ارائه آخرین دستاوردهای محققین و پژوهشگران حوزه تصمیم سازی و بهینه سازی کشور اعلام کرد .

وی گفت : این رویداد با مشارکت دانشگاه هایی همچون دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه تهران ، دانشگاه فردوسی مشهد ، دانشگاه گیلان ، دانشگاه صنعتی شیراز ، دانشگاه کرمانشاه ، دانشگاه تبریز ، دانشگاه سمنان ، دانشگاه مازندران ، دانشگاه نوشیروانی بابل که توسط انجمن ایرانی تحقیق درعملیات ، زیر نظر معاونت پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

هادی ناصری افزود : در این همایش بیش از 20 مهمان خارجی از کشورهای هلند ، سوئد ، لهستان ، استرالیا ، آذربایجان ، چین ، عمان ، چک ، اسلوانی ، اسپانیا ، آلمان ، حضور خواهند داشت .

وی با بیان اینکه در این همایش تاکنون حدود 540 مقاله دریافت شده است اشاره کرد و گفت : با توجه به محدودیت زمان ارائه با نقطه نظر اعضای کمیته علمی و سیاستگذاری ، حدود 200 مقاله در برنامه های کنفرانسی ارائه خواهد شد.
دبیر این همایش مهلت ارسال مقالات را تا 25 اسفندماه امسال اعلام کرد و گفت : بخشی ازعناوین مقالات مرتبط با محورکنفرانس عبارت است از ، مدل سازی مالی ، مکان یابی ، حمل و نقل و لجستیک ، بهینه سازی و تصمیم گیری ، مدیریت پروژه و زمان بندی ، تصمیم سازی بهینه در صنعت گردشگری ، بهینه سازی مصرف انرژی و غیره می باشد.
 
بابلسر میزبان کنفرانس بین المللی تحقیق درعملیات کشور

وی ، ایراد سخنرانی های کلیدی ، تخصصی و عمومی ، برگزاری کارگاه تخصصی ، برگزاری نمایشگاهها و آموزش پکیج های نرم افزاری مرتبط با علم بهینه سازی را از مهمترین برنامه های این کنفرانس دانست و گفت : تجلیل ویژه از برخی از چهره های ماندگار و برجسته کشور از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

ناصری یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش را فراهم آوردن شرایط مناسب برای معرفی جاذبه های برجسته گردشگری استان دراین شهرستان دانست و گفت : وجود دانشگاه مازندران بعنوان قطب علمی و شهرستان بابلسر بعنوان نگین گردشگری مازندران و یکی از قطبهای گردشگری در کشور زمینه توسعه و تداوم گردشگری تفریحی علمی را در سطح بین المللی فراهم خواهد آورد.
وی تشریح کرد : از مهمترین برنامه های جانبی این همایش برگزاری کارگاه با عنوان نقش تحقیق در عملیات و هوشمندسازی حمل و نقل در حل ترافیک استان می باشد.

وی افزود : این برنامه با همکاری تیم متخصص از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پژوهشکده حمل و نقل و سیستم های هوشمند و مرکز بین المللی بهینه سازی و تصمیم گیری برگزار خواهد شد.

در این همایش 3 روزه ، 500 نفر شرکت کننده حضور خواهند داشت و اعضای کمیته علمی داخلی و خارجی ، با مشارکت اساتید ، دانشجویان ، محققین ، مدیران و صاحبان صنایع به بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خویش خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است مقالات برگزیده این همایش بین المللی در برخی مجلات معتبر ملی و بین المللی که در ISC نمایه سازی خواهد شد ، به چاپ خواهد رسید.
گفتنی است تمام این مقالات در سامانه "سی ویلیکا" CIVILIKA  و سامانه ISC  نیز نمایه خواهند شد.

خبرنگار : سید علی حسین زاده امیری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار