رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین خبر داد
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین گفت: مرحله شهرستانی طرح ملی دادرس برای 168 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، داوود ارجینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طرح دادرس یک طرح ملی است که در سراسر کشور اجرا می‌شود و این طرح را در آبان ماه سال جاری برای 54 مدرسه ساماندهی شد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای طرح ملی دادرس، فعالیت‌ها با آموزش کمک‌های اولیه و ایمنی در برابر حوادث و مخاطرات آغاز شده که مهم‌ترین رویکرد آن، ایمنی در برابر زلزله است و در این زمینه 22 ساعت آموزش برای دانش‌آموزان ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین ادامه داد: در طرح ملی دادرس، دو تا سه تیم چهار نفره برگزار می‌شود که آزمونی هم در این حوزه برگزار شده و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

ارجینی عنوان کرد: مرحله شهرستانی طرح ملی دادرس طی امروز و فردا 24 اسفند ماه جاری در شهرستان قزوین برای 84 نفر از اعضای آقا و 84 نفر از اعضای بانوان برگزار می‌شود که در این دوره از طرح، تیم‌هایی از خواهران و برادران به مرحله استانی راه می‌یابند.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح فرشتگان رحمت با همیاری خیران و داوطلبان هدیه‌هایی را جمع‌آوری کردیم تا این هدیه‌ها برای نیازمندان ارائه شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین تشریح کرد: طرح ایمنی سفرهای نوروزی با حضور اعضای جوانان(به صورت تقریبی 90 تا 100 نفر) اجرا می‌شود که علاوه بر آن، راهنمایی مسافران، ایمنی سفر و بروشورهایی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

ارجینی تشریح کرد: طرح ایمنی سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه سال جاری آغاز و در 15 فروردین ماه سال آینده پایان می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار