عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در فرآیند نامگذاری خیابان سرو به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با فرزند وی (محسن هاشمی) تماس گرفته اند گفت: خانواده ایشان در جریان نامگذاری بوده اند.
کد خبر: ۳۹۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 14 March 2017

به گزارش تابناک : معصومه آباد در جریان سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص فرآیند نامگذاری خیابان سرو به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیح داد: پس از پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران در جلسه گذشته مبنی بر نامگذاری خیابان سرو به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی، من از طریق یکی از خبرنگارانی که با خانواده ایشان در ارتباط بود، موافقت خانواده آقای هاشمی را در خصوص این نامگذاری گرفتم.

وی تصریح کرد: خبرنگاری که با خانواده رفسنجانی در ارتباط بود طی یک پیامک به من اعلام کرد که سیدحسین مرعشی طی تماس با خانواده هاشمی رفسنجانی موافقت آنها برای نامگذاری خیابان سرو به نام آیت الله را گرفته است.

آباد ادامه داد: به رغم این پیامک و به احترام خانواده آقای هاشمی رفسنجانی من تماسی را همان روز با فرزند ایشان، محسن هاشمی رفسنجانی گرفتم، وی اعلام کرد من از اعضای شورای شهر تشکر می کنم و توقع و انتظاری در خصوص نامگذاری خیابان نداریم و هرجا که اعضاء صلاح بدانند برای نامگذاری خیابان به نام هاشمی رفسنجانی در نظر بگیرند و ما با آن موافق هستیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بعد از ۱۰ سال، بنایی برای دروغ گفتن و تهمت و نشستن بر صندلی شورا را ندارم و این واقعیتی است که من در فرآیند نامگذاری خیابان اشاره شده با فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی صحبت کردم و برای ما فرقی نمی کند که چه خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود.

وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به بنده در سال های دور لطف داشتند و حتی در کتاب «من زنده ام» در دو صفحه مطلبی را نوشته اند و اظهار مطالب غیرواقعی توسط برخی از اعضا جزء درگیر کردن ذهن مردم، چیز دیگری ندارد.




منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار