وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون 450 میلیارد تومان برای حمایت از بازی‌های رایانه‌ای پیش‌بینی شده است، گفت: بیش از 90 درصد بازی‌های رایانه‌ای وارداتی است که بنا داریم با حمایت از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه فعالیت خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۳۹۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 14 March 2017
به گزارش تابناک :  به نقل از وزارت ارشاد، سیدرضا  صالحی امیری صبح امروز در بدو ورود به اسدآباد در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف خود از سفر به این شهر اظهار کرد: امروز برای عرض احترام به دیار بزرگمرد تاریخ اسلام آمده‌ایم. 
 
وی در خصوص تولید بازی‌های رایانه‌ای و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه، گفت: آنچه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاست اصلی است حمایت و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است. 
 
وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توان بر تولید داخل تکیه زد، بنیاد بازی‌های رایانه‌ای است، افزود: این مجموعه وظیفه نظارت بر روند فعالیت و تولید بازی‌های رایانه‌ای را دارد. 
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون 450 میلیارد تومان برای حمایت از بازی‌های رایانه‌ای پیش‌بینی شده است، گفت: بیش از 90 درصد از این بازی‌ها به صورت وارداتی است که تلاش ما بر این است با حمایت نیروهای داخلی از زیرساخت‌های داخلی استفاده کنیم. 
 
صالحی با بیان اینکه بیش از هزار نفر به تولید بازی‌های رایانه‌ای فعالیت دارند، افزود: این افراد در قالب 100 شرکت به این تولیدات می‌پردازند. 
 
وی از کمک و حمایت 20 میلیارد تومانی از تولیدات داخلی خبر داد و گفت: بنا داریم این روند را برای حمایت از تولید داخلی بیشتر کنیم تا نیروهای داخلی بتوانند هم بازار داخلی را تقویت و هم صادرات در این زمینه را بیشتر کنند. 
 



منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار