عضو شورای شهر تهران گفت: طی روزهای گذشته مبلغ ۱۰ میلیون تومان بن به خانواده های شهدای آتش نشان داده شده است ضمن این که با همکاری شورا و شهرداری به زودی مبلغ دو تا سه میلیون تومان بن به عنوان بسته حمایتی به کارگرانی که هیچ گونه بیمه ای نداشتند پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 14 March 2017
به گزارش تابناک : معصومه آباد در جریان سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت و تبریک مجدد به مناسبت شهادت آتش نشانان اظهار داشت: قطعاً شهروندان این اتفاق را فراموش نخواهند  کرد و همیشه به یاد شهدای آتش نشان خواهند بود.
وی تصریح کرد: این حادثه باعث شده است که شهروندان استقبال خوبی را از کمپین «نه به برگزاری چهارشنبه آخر سال» داشته باشند و امیدواریم چهارشنبه سوری ایمن و آرامی داشته باشیم.
عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: پس از حادثه پلاسکو و در ارتباط با آن کمیته ای در تاریخ سوم بهمن ۹۵ تحت عنوان کمیته بررسی و رسیدگی به حادثه پلاسکو تشکیل شد که در این کمیته علل و عوامل حادثه و همچنین معاضدت و پیگیری های حقوقی در خصوص حادثه دیدگان تشکیل شد.
وی تصریح کرد: در کمیته بررسی و عوامل حادثه، چهار نفر از اعضای شورای شهر تهران از جمله آقایان سرخ کوه، کاشانی، ساعی و بنده حضور داشتیم.



منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار