در جلسه شورای شهر مشهد صورت گرفت؛
در حالی که رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از مشخص شدن میزان تبلیغات شهرداری در صدا و سیما و رسیدگی به نامه هشت نفر از اعضای شورا خبر داد، یکی از افرادی که این نامه را امضا کرده بود اظهار بی اطلاعی کرد.
کد خبر: ۳۹۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 14 March 2017
به گزارش  تابناک  رضوی به نقل از ایسنا، محمدکمال سروی‌ها، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز 24 اسفند ماه در صد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‌ای با شهردار و معاونینش گذاشته و خواستار توضیح شدیم که خوشبختانه شهردار هم توضیحات خوبی را ارائه داد و گفت که صدا و سیما را اقناع کرده‌ایم که این پروژه بسیار بزرگ در شهرداری است تا پوشش خبری بدهند.
وی افزود: رضوی‌کیا و پیراسته که در انعقاد قرارداد نقش داشته‌اند توضیح دادند که تا کنون برای برنامه‌های قطار شهری در صدا و سیما 200 میلیون تومان هزینه شده است؛ این رقم خیلی عالی بود چون در سال 89 برای افتتاح خط یک 200 میلیون تومان هزینه شده بود و با حساب تورم و قیمت های اضافه شده واقعا هزینه کمی است. 
سروی‌ها خاطرنشان کرد: این 200 میلیون تومان مربوط به یک ماه قبل است که گزارش‌های قطارشهری از تلویزیون پخش می‌شده است؛ در مجموع شهرداری مشهد با صدا و سیمای ملی قراردادی یک ساله به میزان 700 میلیون تومان بسته است.
رئیس شورای شهر مشهد اضافه کرد: همچنین قرار شد تا جهانبخش و آصفی از دیگر اعضای شورا، قراردادها را رسیدگی و تکمیل کنند که گزارشات را به ما برسانند.
جواد ستاری یکی از هشت نفر امضاکننده نامه‌ای که خطاب به هیات رئیسه عنوان شده بود تا شهرداری میزان تبلیغات خود را در صدا و سیما مشخص کند، با اظهار بی اطلاعی از این میزان هزینه، عنوان کرد: متاسفانه نه شفاف‌سازی شده نه حتی تا آنجایی که ما خبر داریم نامه به شهرداری ابلاغ شده است.
وی افزود: بایکوت کردن نامه ما خلاف آیین‌نامه بوده و قرار است تا در جلسه بعدازظهر در ابن خصوص تذکری به هیات رییسه داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار