صدیق با بیان اینکه بیمه فعالان قرآنی قطع شده و توسعه پیدا نکرده است ادامه داد: صندوق حمایت از فعالان قرآنی باید تشکیل می‌شد که تاکنون انجام نشده است.
کد خبر: ۳۹۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 15 March 2017
نماینده مجمع موسسات قرآني در همدان با بیان اینکه در سال 94 و امسال شورای قرآن استان بودجه‌ای دریافت نکرد، گفت: بیمه فعالان قرآنی قطع شده و صندوق حمایت از فعالان قرآنی نيز تشكيل نشده است.

به گزارش فارس  جواد صدیق در گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها اگر در سطح ملی اجرا شود می تواند تاثیرگذاری داشته باشد اظهار کر: تهاجم فرهنگی دشمن گسترده است و به داخل خانه‌ها آمده در نتیجه نیاز به فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای داریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی تربیت معلم از خود روستاهاست، افزود: طرحی داریم که بتوان برای روستاها از خود این مناطق معلم تربیت کرد که در همدان 250 معلم برای روستاها تربیت شده است.

نماینده مجمع موسسات قرآنی در همدان با بیان اینکه طرح دوم مربوط به بازآموزی معلم روستاها است افزود: طرح سوم در رابطه با مسابقات قرآنی در روستاهاست تا جدا از مسابقات قرآن در شهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال 94 و امسال شورای قرآن استان بودجه‌ای دریافت نکرد، اظهار کرد: موسسات قرآنی با فعالیت‌های چشمگیر خود نیاز به توجه بیشتری دارند.

صدیق با بیان اینکه بیمه فعالان قرآنی قطع شده و توسعه پیدا نکرده است ادامه داد: صندوق حمایت از فعالان قرآنی باید تشکیل می‌شد که تاکنون انجام نشده است.

نماینده مجمع موسسات قرآنی در همدان با بیان اینکه تامین و تجهیز موسسات قرآنی وجود دارد که توان پرداخت اجاره را ندارند افزود: تصویب شده که از این موسسات حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه تالار قرآن به نام قرآن پایه‌‌ذاری شده بود اما اتفاقات دیگری رخ داد، افزود: بودجه‌هایی که مسوولان گرفتند به نام قرآن بود و اکنون تالار قرآن همدان به اسم تالار همایش‌های بین‌المللی و قرآنی نامگذاری شده که باعث جریحه دار شدن افکار فعالان قرآنی شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار