مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت‌های موجود در ادارات مرکز و شهرستان‌ها، نیازمند مساعدت مسئولان کشوری برای تأمین اعتبارات هستیم.
کد خبر: ۳۹۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 15 March 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت‌های موجود در ادارات مرکز و شهرستان‌ها، نیازمند مساعدت مسئولان کشوری برای تأمین اعتبارات هستیم.

به گزارش ایسنا،فاضل عبادی در گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه همدان دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی درخشانی است، عنوان کرد: همدان با وجود یک هزار و 750 اثر تاریخی و فرهنگی، ظرفیت خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پروری دارد.

وی با تأکید بر رسالت عقلانیت و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در دولت تدبیر و امید، افزود: در راستای دستیابی به این هدف آثار نویسندگان استان به تقریظ مقام معظم رهبری آراسته شده و خوشبختانه ظرفیت و زیرساخت‌های لازم توسط مدیران ارشد و مسئولان استان برای هنرمندان ایجاد شده است.

عبادی با اشاره به هدفگذاری استان در اجرای برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان گفت: برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی فیلم وتئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های قرآنی از جمله اقدامات بوده است.

وی به نامگذاری سالانه به نام یکی از بزرگان و مفاخر فرهنگ و هنر استان اشاره و عنوان کرد: با هدف تکریم بزرگان فرهنگ و هنر استان، سال 96 به نام باباطاهر نامگذاری شده است.

عبادی به اقدامات این سازمان در حوزه تقویت و صیانت نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: در حوزه برنامه‌ریزی و ساماندهی فعالیت‌های مؤسسات فرهنگی در بحث تقویت نهاد خانواده و صیانت از آن یک هزار و 26 مجوز صادر شده و تشکل‌های مردمی نیز در این حوزه شکل گرفته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه همدان در حوزه کتابخانه‌ها جزء 6 استان برجسته کشور است، عنوان کرد: با هدف اجرای عدالت فرهنگی در استان با برگزاری برنامه‌های متنوع در استان و شهرستان‌ها و برگزاری برنامه‌های ملی و بین‌المللی در مرکز استان به این مهم اقدام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار