تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح خانه جوانان شهرکرد در فروردین ماه ۹۶ خبر داد
کد خبر: ۳۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 15 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حسین زمانی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسات این ستاد، اظهار کرد: خانه جوانان به منظور ایجاد خلاقیت جوانان و بیان راهکارهای سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان در فروردین ماه در شهرکرد افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده در حوزه جوانان ، تصریح کرد: حوزه جوانان یک حوزه بسیار پیچیده و پر از احساسات است که باید آنان را درک کرد.

زمانی با اشاره به اینکه موسسه مردم نهاد اردل در دولت تدبیر و امید 320 میلیون تومان از خیرین کمک نقدی دریافت کرده است، گفت: خیرینی که توسط این موسسه جذب شده‌اند، تهیه ۱۸ جهیزیه را متقبل شدند.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: فرمانداران سایر شهرستان‌ها نیز موظف به تأمین زمین به منظور ایجاد سمن‌سرا در شهرستان خود هستند.

وی خانه جوانان را مکانی مناسب برای بررسی، ارائه و پیگیری مسائل و مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف اعم از ازدواج و اشتغال دانست و گفت: توجه به جوانان توجه به آینده کشور است.

زمانی با اشاره به این که در دولت گذشته تنها چهار سمن در سطح استان تشکیل شده بود، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تا کنون 40 سمن در استان تشکیل شده است و تا پایان دولت کنونی بیست سمن دیگر ساماندهی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است در سال آتی اعتبار خاصی برای خانه جوانان تخصیص داده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار