مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی، روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور استان است که در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی در خصوص برگزاری جشنواره جوان خوارزمی اظهار داشت: نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور فراهم کردن زمینه‌های لازم برای حضور گسترده دانش‌آموزان و هنرجویان در عرصه‌های پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری جشنواره جوان خوارزمی است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی، روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور استان است که در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: دانش‌آموزان و هنرجویانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که ضمن داشتن حداکثر 20 سال سن در اول مهر 1395، باید حداقل تا پایان خرداد ماه 1396 دانش‌آموز یا هنرجوی مدارس استان باشند؛ دانش‌آموزان و هنرجویان متولدان اول مهر 1375 و بعد از آن مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تمام شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی باید حداکثر تا 19 فروردین ماه 1396 با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی«www.kharazmi.medu.ir»، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

قاسمی تأکید کرد: زمان ارسال طرح‌های منتخب از نواحی و مناطق به دبیرخانه جشنواره جوان استان تا 23 اردیبهشت ماه 96 است.

گفتنی است، بالغ بر 37 هزار دانش‌آموز در مدارس دوره دوم متوسطه استان قزوین تحصیل می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار