مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیش بینی می شود 50 هزار زائر در قالب کاروان های راهیان نور داخل و خارج استان در تعطیلات نوروز 96 از یادمان های دفاع مقدس این استان بازدید کنند.
کد خبر: ۳۹۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 15 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حسین پورمحمدی اظهار کرد: استان ایلام از 15 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی سال 96 با چهار یادمان شناسنامه دار و دیگر یادمان ها آماده پذیرایی از کاوران های راهیان نور و بازدید کنندگان و زائران این اماکن مقدس است.
 
وی افزود: مقرر شده یک هزار نفر از اعضای پایگاه های مقاومت محلات استان به صورت کاروانی و یک هزار و 500 نفر از کارمندان و خانواده های آنها با وسایل نقلیه شخصی از یادمان های دفاع مقدس استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و کردستان در ایام تعطیلات نوروزی بازدید کنند.
 
سرهنگ پورمحمدی یادآور شد: در همه یادمان های استان کمیته خادمان برای ارائه خدمات رسانی و راوی به منظور بیان خاطرات و حوادث جنگ تحمیلی مستقر هستند.
 
به گفته وی، از 15 اسفند سال 94 تا 15 فروردین امسال حدود 25 هزار نفر از راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام بازدید کردند.
 
به گزارش تابناک ایلام، یادمان های چهارگانه شرهانی دهلران، نقطه ایثار مهران، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) و منطقه عمومی بانروشان ایلام از مهمترین مناطق و یادمان های دفاع مقدس استان ایلام هستند که این اماکن در ایام مختلف سال میزبان تعداد زیادی از کاروان های راهیان نور اقشار مختلف مردم کشور است.
 
میمک، زمین فوتبال چوار، کوشک ایوان، یادمان شهید چاغروند، سارات سومار از دیگر مناطق عملیاتی استان ایلام است که با ایجاد زیرساخت های مناسب در طول سال می تواند پذیرای کاروان های راهیان نور باشند.
 
ایلام به عنوان یکی از استان هایی که به صورت مستقیم در جنگ تحمیلی درگیر بود، در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
 
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان ایلام http://www.irna.ir/ilam و کانال تلگرام به نشانی irnailam@ منتشر می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار