مراسم هفتمین روز درگذشت احمد عزیزی با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب و مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 15 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری در این مراسم اظهار داشت: استاد احمد عزیزی از مفاخر ارزشمند فرهنگی منطقه محسوب می گردد که مورد لطف و محبت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظ الله) قرار گرفته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: انسانها در ارتباط با خداوند و اهل البیت علیهم السلام به اوج عظمت و رستگاری دست می یابند و جاودانه می شوند. احمد عزیزی از جمله هنرمندانی بود که هنرش را در خدمت فرهنگ اهل البیت علیهم السلام قرار داد و توانست با خلق آثاری بی نظیر و زیبا برای همیشه ماندگار و جاودانه گردد.

وی تأکید کرد: هنر و هنرمند زمانی می تواند به رسالت خود جامه تحقق بخشد و جاودانه گردد که در مسیر نیل به حقیقت گام برداشته و راهگشای خلق الله در مسیر تکامل باشد. بر همین اساس است که احمد عزیزی برای همه مردم ایران عزیز می گردد تا جایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از ایشان تقدیر می کنند و این افتخاری بزرگ برای خانواده این استاد گرامی و مردم شریف کرمانشاه خواهد بود.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده احمد عزیزی؛ ایشان را یک الگوی مناسب برای هنرمندان منطقه دانسته و خواستار بهره برداری بیشتر آنها از آثار و شخصیت ولایتمدار این استادبرجسته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار