دادستان تهران:
دادستان تهران گفت: فروش اموال موسسه اعتباری کاسپین تنها راه بازگرداندن سرمایه سپرده گذاران این موسسه است.
کد خبر: ۳۹۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 15 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از صدا و سیما، عباس جعفری دولت آبادی در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین چه تدابیری در نظر گرفته شده است، افزود: بانک مرکزی ماموریت پیدا کرده است تا مشکل سپرده گذاران این موسسه را مانند سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج برطرف کند.
وی گفت: مقرر شده است با فروش اموال موسسه کاسپین به تدریج پول های مردم پرداخت شود.
دادستان تهران در پاسخ به این سوال که علت بلوکه شدن سرمایه سپرده گذاران کاسپین در این مدت چیست؟ افزود: از آنجایی که ممکن است بیان علت مسئله موجب نگرانی مردم شود, اما از بانک مرکزی می خواهیم تدبیر بیشتری به خرج دهد تا مردم به پولشان برسند.
گفتنی است‎ بیش از 4 ماه است که سرمایه سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین بلوکه شده است و آنها نه تنها سود دریافت نمی کنند بلکه از گرفتن اصل سرمایه هم محروم شده اند.
موسسه اعتباری کاسپین اسفند 94 از بانک مرکزی مجوز فعالیت اخذ کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
مدیران بانک مرکزی دولت تدبیر و امید فقط دارند با تکرار اسم رمز" مردم مقصر هستند" میخوان زمینه فرار از رسوایی اشتباهاتی مدیران بانک مرکزی رو فراهم و عاقبت سپرده گذارای در موسسات غیر مجاز را برای بعضی از 8 تعاونی اعتبار منحل شده قبلی یعنی فرشتگان منحله که بیشترین سپرده گذار و شعب را در درون کاسپین ایجاد کنند!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
بانک مرکزی:
جواب من رو بدید که یه اطلاعیه کوچیک و هشدار در سایت بانک مرکزی داده میشد در روز صدور مجوز چی میشد؟! مثلا مردم در کاسپین تا اطلاع ثانوی سپرده گذاری نکنید...
بانک مرکزی عزیز انجام ندادن این کار ساده این یعنی اینکه شما عمدا ما ملت رو سرکار گذاشتید و فریب دادید... حالا دارید فقط قصه می بافید...
عدم شفافیت و اطلاع رسانی درباره موسسه کاسپین باعث زیان بسیاری از مردم سپرده گذار در سراسر کشور شده است چرا که مردم سپرده گذار دراقصی نقاط کشور به جز سایت رسمی بانک مرکزی و رسانه های عمومی، ابزاری برای مطلع شدن از توافقات پشت پرده آن بانک ندارند ضمن آنکه این خود مصداق کتمان حقایق از مردم است که فی الحال متضرر از این موضوع مهم می باشند.
بس کنید ای دولت بی تدبیر و ناامیدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
سوال مهم از آقای سیف ::
موسسه ای که حق نصب تابلو نداره ,حق سپرده گیری نداره ,حق تاسیس شعبه نداره... چرا مجوز فعالیتش توسط سیف امضا شده و بدون هر گونه توضیح و شرطی .....در سایت بانک مرکزی قرار می گیرد؟!

بانک مرکزی چرا مردم ایران را فریب دادید؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار