مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد:
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از برگزاری اردوهای جهادي با عنوان "حاشيه در متن" در نوروز 96 توسط جوانان و مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 15 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،هادی قاسم‌پور با اعلام خبر فوق اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف گروه مشاوران جوان مبني بر مشاركت جوانان در حوزه مديريت شهري و تربيت جوان مومن انقلابي اقدام به تشکیل گروه جهادی نموده است.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ورود گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به موضوع حاشيه شهر، در ادامه برگزاري بازديد از محلات حاشيه شهر با عنوان "حاشيه در متن" و نشست‌هاي تخصصي، گروه جهادي "حاشيه در متن" را جهت برگزاری اردوهای جهادی در نوروز 1396 تشکیل داد.
مشاور شهردار در امور جوانان توسعه اردوهاي جهادي در محلات حاشيه‌اي شهر مشهد را از اهداف اصلی تشکیل گروه جهادی دانست و گفت: فراهم ساختن امكان شركت حداكثري جوانان و ساير علاقه‌مندان در برگزاری اين اردوها، از دیگر اهداف آن می‌باشد.
قاسم‌پور تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده سه مدرسه از مناطق سه، پنج و هفت در مقطع دبستان و با بيش از 1500 دانش آموز انتخاب شده و طي هماهنگي به عمل آمده، نيازها و نواقص مدارس مذكور توسط جوانان در اردوهای جهادی نوروز 1396 با عنوان "حاشیه در متن" رفع می‌گردد.
رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به مشکلات فضاهاي آموزشي مدارس فوق اشاره کرد و افزود: حياط مدارس، سرويس‌هاي بهداشتي، آبخوري، سطل زباله و نيمكت پاركي، سيستم برق‌كشي، فضاي سبز، آسفالت، لوازم و تجهيزات ورزشي و ... از مشکلات شناسايي شده می‌باشد.
قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اردوي جهادي "حاشیه در متن" توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و با همكاري سازمان بسيج سازندگي سپاه امام رضا(ع)، شوراي اسلامي شهر مشهد و شهرداري مناطق برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار