در شورای اداری شهرستان کهگیلویه بیان شد:
رییس منابع اب کهگیلویه : از 600 هکتار هندوانه کشت شده درسال گذشته فقط 140 هکتار درسال جاری قصد کشت مجدد دارند که حکم قطع برق همه انها نیز گرفته شده است.
کد خبر: ۳۹۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 16 March 2017
رییس منابع اب کهگیلویه در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت :از 600 هکتار هندوانه کشت شده درسال گذشته فقط 140 هکتار درسال جاری قصد کشت مجدد دارند که حکم قطع برق همه انها نیز گرفته شده است و با همکاری دادگستری متخلفان آب شناسایی و با انها برخورد می‌ شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یعقوب دمساز با اشاره به پروژه‌های شهرستان در حوزه اب گفت بسیاری از انها در دولت تدبیر و امید تحرک یافته و به سرانجام رسیده اند.
حکم قطعی برق هنوانه کاران دهدشتی صادر شده است
وی افزود : ازجمله این پروژه های مهم سد آبریز است که مراحل پایانی مطالعات را می‌گذراند .
دمساز ادامه داد : طرح آبرسانی به دهدشت غربی که به علت نبود اعتبار تعطیل شده بود از امروز آغاز بکار می‌کند و آبرسانی از سد کوثر که نقش مهمی درتوسعه شهرستان های کهگیلویه بزرگ دارد از نیمه دوم فروردین کلنگ‌زنی خواهد شد.
یعقوب دمساز با قدردانی ازشرکت توزیع نیروی برق شهرستان و همچنین با اشاره به مشکلات کم آبی و خسارتی که کشاورزان در زمینه کشت محصولات پر اب درسال های گذشته دیده اند خاطرنشان کرد از 600 هکتار هندوانه کشت شده درسال گذشته فقط 140 هکتار درسال جاری قصد کشت مجدد دارند که حکم قطع برق همه انها نیز گرفته شده است .
مدیرانی که از گفتن عملکرد دولت می ترسند
دمساز در دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید با بیان اینکه دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی است ، گفت: نقد غیر منصفانه دولت و بیان هدفدار کاستی ها و ایجاد حواشی و موانع و سیاسی کاری با ارمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی منافات دارد.

از صدور حکم قطعی برق هنوانه کاران دهدشتی و انتقاد از مدیرانی که با ترس عملکرد دولت را بیان می کنند تا جلوگیری از چماق فروش جوانان دهدشتی!

وی با نوید موفقیت مجدد دولت تدبیر و امید در چهارساله دوم مسیولیت گفت در چهار سال دوم دولت تدبیر و امید، همه مشکلات با راهنمایی ها و حمایت های مقام معظم رهبری و مردم حل خواهد ‌شد.
وی با انتقاد از برخی مدیران دولت افزود : متاسفانه این مدیران به خود رغبت نمی‌دهند و یا ملاحظه کاری می کنند و با ترس عملکرد دولت را بیان میکنند و این در حالی است که تخریب دولت از تریبون های مخالفان مرتب تکرار و بر دامنه ان به اشکال مختلف افزوده می‌شود.
 جلوگیری از چماق فروش جوانان دهدشتی!
رییس اداره منابع اب کهگیلویه بانگاهی به عملکرد دولت تدبیر در همه زمینه ها بیان کرد : دولت رئیس جمهور روحانی توانست با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت تورمی که همگام با کشور ونزوئلا پیش می رفت را کاهش دهد و ثبات قیمت را در بازار ایجاد کند وبا این شیوه قیمت‌ها نه تنها بالا نرفت بلکه برخی اقلام کاهش محسوس هم پیدا کرده است.

دمساز با اشاره به اینکه حجت الاسلام روحانی در شرایطی دولت را در دست گرفت که حتی در عروسی‌ها به علت گرانی و نبود برنج با ماکارونی پذیرایی می‌کردند ، خاطرنشان کرد : بی‌انصافی‌هایی که در حق این دولت شده است در تاریخ انقلاب بی سابقه است.
وی تاکید کرد باید با همدلی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و برای انبوه بیکاران شغل ایجاد کنیم تا جوانی که می داند در خروجی شهرهای ما زندان است در ورودی شهر چماق نفروشد.
یعقوب دمساز شاهکارهای دولت رادر همه زمینه ها ازجمله گاز ،برق ،اب و راهسازی ستود و عملکرد اداره فرهنگ واسلامی شهرستان را موجب افزایش نشاط و شادابی مردم دانست.

خبر : باوند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
ای دولتمردان بیاییدبیکاری جوانان این شهرستان راازبین ببرید نه اینکه جلوی اینا رابگیرید که باعث بشه دست به هرکاری بزنه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
ای دولتمردان بیاییدبیکاری جوانان این شهرستان راازبین ببرید نه اینکه جلوی اینا رابگیرید که باعث بشه دست به هرکاری بزنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار