معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری برای میهمانان و گردشگران نوروزی این استان در قالب جشن نوروزگاه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 17 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان و به منظور پاسداشت آیین دیرپای نوروز و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی و شهرداری ایلام نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان‌های این استان اقدام به اجرای ابن برنامه کرده است.
 
وی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری زنده شامل شعرخوانی، موسیقی صحنه ای، نمایش طنز، سخنرانی را از جمله برنامه های جشن نوروزگاه برشمرد و افزود: این جشن از دوم تا 10 فروردین سال 96 هر شب از ساعت 20 و 30 دقیقه در محل نوروزگاه واقع در خیابان آیت الله حیدری شهر ایلام، جنب سازمان جهاد کشاورزی برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان ایلام مکلف هستند با هماهنگی فرمانداران و روسای ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های مربوطه نسبت به شناسایی و اعزام هنرمندان برجسته‌ شهرستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با ایام نوروز اقدام کنند.
 
استان ایلام با داشتن ده ها اثر تاریخی و طبیعت بکر ایام نوروز سالانه پذیرای هزاران گردشگر از مناطق مختلف کشور است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار