بازپرس ویژه جرائم فرودگاه مشهد در پی بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه:
قاضی اصولی صفار بازپرس گفت:شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند و پاسخ شفاف و قانع کننده ارائه کنند.
کد خبر: ۳۹۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 16 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از میزان، قاضی اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در پی بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه، ترمینال پروازهای داخلی، خارجی، ورودی و سایر قسمت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به استقرار شبانه روزی بازپرس در این فرودگاه اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند و پاسخ شفاف و قانع کننده ارائه کنند.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها  ر صورت کنسل شدن پروازها یا باطل کردن بلیت نسبت به منشور حقوق مسافرین، اقدام نمایند.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بیان داشت: مسافرین می‌توانند به صورت شبانه روزی در صورت داشتن شکایت، مراتب را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کرده و در صورت عم پاسخگویی از طرف مراجع مربوطه به بازپرس کشیک مستقر در فرودگاه هاشمی نژاد مستقیما مراجعه کرده یا شکایت خود را از طریق شماره فکس 051333655777 ارسال نمایند.

قاضی اصولی صفار خاطرنشان کرد: شکایت آنان در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و رسیدگی خواهد شد.

وی یاداورشد: ضمنا مسافرین به عذر تاخیر یا معطلی در پرواز حق اینکه هواپیما را ترک ننمایند ندارند؛ چراکه موجب اخلال در نظم پروازها می‌شود و در صورتیکه مسافرین از هواپیما خارج نشوند مطابق قوانین و مقررات مربوطه با آن‌ها برخورد خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار