کد خبر: ۳۹۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 18 March 2017

امام جمعه موقت ایرانشهر با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر ایرانی است گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود.

  حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: پای بندی نامزدهای انتخاباتی به اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش ها و آرمان های نظام، استقلال در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور و داشتن تقوای دینی و سیاسی از جمله شاخصه های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخاب نامزد اصلح است.
وی با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت افزود: ملی شدن صنعت نفت اقدام مهمی بود که دست بیگانگان و مستکبران را از منافع ایران قطع کرد.
وی با اشاره به حدیث مبارکی از امام سجاد (ع) صدقه دادن، پرهیزکاری و صبور بودن در برابر مشکلات را از جمله شاخصه های مهم انسان مومن برشمرد.
وی با بیان اینکه انسان مومن صدقه دهنده است خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات قشر ضعیف جامعه با دادن صدقه رفع می شود.
امام جمعه موقت ایرانشهر با اشاره به اینکه یکی ار دستورات مهم اجتماعی اسلام صله ارحام است گفت: صله رحم مهترین شاخصه سبک زندگی اسلامی است که در ایام عید نوروز باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی کشور یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی هستند و نباید فراموش کنیم که آمریکا و اسرائیل دشمن بزرگ اسلام هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار