تابناک مرکزی: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: با هدف افزايش آگاهي بخشي عمومي در حدود 85 هزار از اقلام آموزشي و چاپي تهيه شده توسط پليس استان در بين مسافران نوروزي توزيع مي شود.
کد خبر: ۳۹۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 18 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمود خلجي" گفت : ارتقاء سطح آگاهي عمومي در حوزه نظم و انضباط اجتماعي، اساس جامعه محور پليس است كه اين مهم در ايام تعطيلات نوروزي در حوزه هاي انتظامي و ترافيكي با جديت دنبال مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد: تسهيل در روند ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزي و تقويت احساس امنيت و آرامش آنها از جمله اقداماتي است كه در جلسات هماهنگي با ديگر سازمان ها بر مبناي آن تصميم سازي هاي لازم انجام شده است.

سرهنگ خلجي به تهيه 85 هزار نوع اقلام آموزشي و چاپي با رويكرد آموزش همگاني ويژه تعطيلات نوروز اشاره داشت و گفت: 10 هزار عدد كتابچه «خانواده، كانون همدلي»، 20 هزار جلد كتاب داستان«ماجراي پليس كوچولو»، 10 هزار نسخه فصلنامه آرامش، پنج هزار عدد بروشور با موضوعات خانوادگي، 20 هزار نسخه ويژه نامه نوروزي پليس و 20 هزار نقشه توسط معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان چاپ و در طول تعطيلات نوروزي در بين مسافران توزيع مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي به ضرورت اطلاع رساني سريع به شهروندان و مسافران نيز اشاره كرد و گفت:‌ با برنامه ريزي هاي انجام شده با رسانه هاي محلي به ويژه صدا و سيماي استان، اطلاع رساني سريع و ارائه مطالب آموزش همگاني از تاكيداتي است كه در اين حوزه اجرايي شده و كليه مسئولان انتظامي استان به صورت شبانه روزي با رسانه ها در تماس خواهند بود و نكات و توصيه هاي لازم را به شهروندان و مسافران نوروزي ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار