رئیس شورای کلانشهر تبریز در نشست خبری:
دبیری تصریح کرد،فعالیت ما در مسیری بوده است که مدیریت به صورت عادلانه انجام گیرد و برخلاف دوره های قبل ،درگیری جدی در شورای شهر ایجاد نشود.
کد خبر: ۳۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 18 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، دبیری در ابتدای نشست خبری با ارائه گزارش کار یکساله شورای چهارم گفت، درشورای چهارم شهر تبریز ،جلسات درحوزه بررسی لوایح و طرح های مختلف شهری انجام گرفت و در پایان امسال تعرفه عوارض با تغییر اندک و افزایش جزئی در جرایم ساختمان و بودجه به تصویب شورا رسیده است.

وی اضافه کرد، بودجه 96با مبلغی بالغ بر 2/600میلیارد بسته شد و برای مسیرگشایی در سال آینده 320 میلیارد تومان اختصاص یافت.

رئیس شورای شهر تبریز ابراز کرد، در سال 2018 بازار، مسجد کبود و از آثار تبریز باید مورد توجه قرار گرفته و در این خصوص هدف گذاری شده است تا این مناطق تا سال آینده سامان دهی شوند.

دبیری در خصوص الحاق مناطق جدید به تبریز تصریح کرد ، بعد از الحاق برخی مناطق حومه برای توزیع عادلانه ،بودجه ای برای این مناطق اختصاص داده شده است.

رئیس شورای کلانشهر تبریز گفت: در موضوع آبدار کردن مهرانه رود باید آب آن منطقه منتقل شود ولی به علت کمبود بودجه دولتی فعالیت دراین خصوص انجام نشده است.

وی تاکید کرد ،همه مصوبات شورا باید درسایت درج گردد و به اطلاع عموم گذاشته شود.

دبیری اذعان داشت،درمورد انتصابات شهرداری هیچ عضوی ازشورا تاثیر گذارنبوده است.

دبیری تصریح کرد،فعالیت ما در مسیری بوده است که مدیریت به صورت عادلانه انجام گیرد و برخلاف دوره های قبل ،درگیری جدی در شورای شهر ایجاد نشود.

وی تاکید کرد ،خطای عده ی اندک رابه همه تعمیم ندهید ،هرکسی مسئول رفتار خودش است ومردم باید بااگاهی کامل انتخاب کنند.

دبیری با اشاره به اینکه باید افراد باتجربه مدیریتی درشورا حضورداشته باشد تصریح کرد ،فیلتر داشتن تجربه مدیریتی باید در ثبت نام کاندیداهای شورا مورد توجه قرار گیرد.

دبیری ابراز داشت : اگر در فضای مجازی اعضای شورا عملکرد خودرا به معرض نمایش بگذارند مناسب است ولی اگر در تخریب افراد دیگر عمل کنند خلاف اخلاق است.

وی درخصوص غیر مسمتع بودن برخی جلسات اخیرگفت :علت اصلی غیرمستمع بودن جلسات اخیر ممانعت ازبهره برداری انتخاباتی برخی اعضا و برگزاری جلسات بررسی بودجه به صورت کارشناسی به دور ازهیاهوی تبلیغاتی اعضا بوده است.

وی اذعان کرد،درفساد اخیر هیچ سوال وجوابی ازبنده انجام نگرفته است.

دبیری تاکید کرد ،تبریز2018 نقطه شروعی برای تحرک جدی درجذب گردشگر است.

رئیس شورای کلانشهر تبریز ابراز داشت،برای خبرنگارن کاری زیادی انجام نشده است واگر خبرنگاران پیگیری کنند امکاناتی نیز دراختیار خبرنگاران گذاشته می شود.
 
اولینی دیگر ،این بار با 18 تقاطع

دبیری به کارهای انجام گرفته در شورای چهارم اشاره کرد و گفت:18تقاطع غیرهمسطح (روگذر وزیرگذر) باسرعت وکیفیت فوق العاده ای درسه سال اخیربرای اولین بار درکشورانجام شده است . 

واگذاری تیم های حرفه ای درسال آتی
دبیری گفت :رویکرد اصلی شورای درحمایت از ورزش همگانی است تا ورزش حرفه ای و در این راستا از سال آتی برخی تیم های حرفه ای واگذار می گردد.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به توجه شورای شهر درمناطق حاشیه نشین خاطر نشان کرد،شهرداری تعدادی ساختمان درمناطق حاشیه نشین احداث کرده است و برخی افراد حاشیه نشین شهر به ساختمان های جدید الحداث منتقل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار