دبیرخانۀ جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، فراخوان دهمین دوره از این جشنواره را منتشر کرد. در این جشنواره، آثاری با موضوع امام رضا علیه‌السلام و خاندان ایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 18 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،دبیر اجرایی جشنوارۀ بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، با بیان اینکه دهمین دوره از این جشنواره، در حوزه‌های تأليف، ترجمه و پايان‌نامه با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، همزمان با دهۀ کرامت در 6 مرداد 96 برگزار می‌شود از انتشار فراخوان آن خبر داد.
مهدی قیصری نیک، این جشنواره را در پنج بخش‌ «کتاب برتر»، «کتاب دیجیتال برتر»، «پایان‌نامۀ برتر»، «ناشر برتر» و «حمایت از آثار رضوی» دانست و از «علوم و معارف رضوي»، «تاريخ و سيرة رضوي»، «زيارت»، «طب الرضا(علیه‌السلام)»، «شعر»، «داستان»، «كودك و نوجوان»، «ترجمه»، و «زبان‌هاي خارجي» به عنوان محورهای انتخاب کتاب برتر نام برد.
وی همچنین اظهار داشت: آثار برگزیده در بخش «حمایت از آثار رضوی» توسط دبیرخانۀ جشنواره چاپ و منتشر خواهد شد. قیصری نیک هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(علیه‌السلام) و همچنین شناسايي، تجليل و حمايت از پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينة فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گستردة آن‌ها ذکر کرد.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را 20 خردادماه 1396 اعلام و تأکید کرد: آثاری که در طی سال‌های 95 و 96 منتشر شده است دراین جشنواره شرکت داده می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال  http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار