مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد:
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایشگاه بین المللی آماده پذیرش مسافران و زائران مشهدالرضا در ایام نوروز است و ۱۵ هزار زائر نوروزی در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی مشهد اسکان می‌یابند.
کد خبر: ۳۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 18 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از تسنیم،احسان ارکانی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد در دو سال گذشته، پذیرای زائران و مسافران نوروزی بوده است. 
وی ادامه داد: امسال نیز فضای نمایشگاه بین‌المللی مشهد با در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز اسکان مسافران نوروزی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
ارکانی به فضاهای آماده شده در نمایشگاه بین‌المللی مشهد جهت اسکان مسافران اشاره کرد و گفت: هم اکنون دو سالن فردوسی عطار و بخشی از فضای سبز نمایشگاه برای استفاده آماده شده و مسافران و زائران مشهد الرضا از امروز می‌توانند جهت اسکان، به مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد مراجعه کنند. 
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد همچنین به ظرفیت پذیرش مسافر اشاره و اظهار داشت: در نوروز 94، 10 هزار نفر در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اسکان یافتند و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز نمایشگاه میزبان 10 تا 15 هزار نفر از زائران و مسافران نوروزی باشد.
ارکانی خاطرنشان کرد: خادمی زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام افتخار مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد است و امیدواریم تلاش‌های همکاران ما مورد رضایت امام هشتم(ع) قرار گیرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار