سردار فرجی نصب تصاویری از سردار شهید «سعید قهاری سعید» و شهید «سعید شالی» از شهدای شاخص استان همدان در نقاط مختلف شهر را باعث دلگرمی خانواده‌های آنان برشمرد و گفت: این اقدام نشان می‌دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده‌اند.
کد خبر: ۳۹۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 18 March 2017
 فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان گفت: نصب تصاویر شهدای شاخص همدان درمسیر عبور گردشگران اقدامی ارزشی از سوی شهرداری است.

به گزارش مهر، سردار مهدی فرجی در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان نصب بنر و تصاویر شهدای شاخص شهر و استان همدان در نقاط مختلف شهر همدان را اقدامی شایسته و ارزشی از سوی شهرداری همدان عنوان کرد.

سردار فرجی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا از مسائلی است که متولیان فرهنگی جامعه باید به آن توجه داشته باشند، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تکلیفی همگانی است و باید به فراخور توانایی و ظرفیت‌های در اختیار در این زمینه مشارکت کرد.

سردار فرجی نصب تصاویری از سردارشهید «سعید قهاری سعید» و شهید «سعید شالی» از شهدای شاخص استان همدان در نقاط مختلف شهر را باعث دلگرمی خانواده های آنان برشمرد و گفت: این اقدام نشان می دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده اند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه مزین کردن چهره شهر به تصاویر شهدای استان همدان موجب الگو گیری جوانان از زندگی و توجه آنان به وصیت نامه شهدا خواهد شد، گفت: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدا مسئله ای است که دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و دقیق داشته باشند.

سردار فرجی ایجاد نمایشگاه شهدا در کنار سفره هفت سین شهرداری و ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان را نشان از قدردانی مسئولین و خدمت گذران از مقام شامخ شهدا دانست.

وی همچنین از برنامه ریزی انجام شده درراستای تقویت آمادگی همدان برای میزبانی شایسته از مسافران اظهار خشنودی کرد و افزود: شهرداری با فضاسازی مطلوب و استفاده از المان ها و تبلیغات محیطی، امنیت، آرامش و نشاط خاصی به شهر همدان بخشیده که قابل تقدیر و تحسین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار