پایداری ها قسمت قابل توجهی از اصولگرایان هستند که نظرات خاص خودشان را دارند و یکسری اعتقادات و نظراتی دارند و باید به این نظرات احترام گذاشت.
کد خبر: ۳۹۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 19 March 2017
به گزارش تابناک یزد، حمیدرضا حاجی بابایی ،عضو جمناجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) در مورد انتقاداتی که برخی از اصولگرایان و از جمله علی لاریجانی به این جبهه دارند گفت: من از درون کسی اطلاع ندارم و هرکسی نظر و دیدگاهی دارد که مطرح می کند و ما فقط ظاهر این دیدگاهها را می بینیم اینکه پشت پرده این دیدگاهها چیست مشخص نیست و ما نیز نمی توانیم به این پشت پرده ورود پیدا کنیم و نظر دهیم.

نماینده مردم همدان در خانه ملت در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: همه اصولگرایانی که چه وارد جمنا شده‌اند و چه نشده اند نظرات و دیدگاهی دارند که این دیدگاه‌ها و انتقادات نیز از نظر ما خوب است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس خاطر نشان کرد: ما باید در جهت وحدت از این دیدگاه‌ها استفاده کنیم و هرچقدر ما بتوانیم از این دیدگاها بیشتراستفاده کنیم موفق تر خواهیم بود.

وی در مورد انتقادات جبهه پایداری به جمنا نیز گفت: آقای آقا تهرانی مطالبی را گفتنه اند که وقتی به آنها نگاه می کنیم متوجه می شویم که مطالب خوب و درست و قابل توجهی است وباید به نقطه نظرات در یک جمعی که برای انتخابات می نشینند و تصمیم گیری می کنند توجه شود و آنها را لحاظ کرد و اگر آن مطالبی که بیان کردند اتفاق بیفتد که مشکل است واگر اتفاق نیفتد که مشکلی نیست .

وزیر آموزش و پرورش در دولت احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا اعضای جبهه پایداری به دنبال سهم خواهی هستند گفت:اعضای جبهه پایداری انسان های متدینی هستند و قسمت قابل توجهی از اصولگرایان هستند که نظرات خاص خودشان را دارند و یکسری اعتقادات و نظراتی دارند که باید به این نظرات احترام گذاشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد احتمال کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی نیز بیان کرد:علم غیب ندارم و باید خودشان در این زمینه به جمع بندی برسند.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین در مورد کاندیداتوری بقایی گفت:هرکسی که می خواهد کاندیدا شود محترم است یعنی چه آقای بقایی و چه ریسی و چه بقیه اگر تصمیم بگیرند و کاندیدا شوند نظر خودشان بوده است واین نظر قابل احترام است .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار