عملیات اجرائی سیمان سپو
عدل هاشمی : فقط منفی ها را نبینیم . با یک چشم خوبی ها را ببینیم و با چشم دیگر عیب های خودمون را ببینیم ، کاری به معایب دیگران نداشته باشیم آن هایی که عیب می گیرند به دیگران ، اگر به خودشان مراجعه کنند عیب های زیادی دارند و اگر بخواهند عیب های خودشون را جمع کنند وقت ندارند که بروند عیب های دیگران را جمع و سعی کنید خوبی بینید.
کد خبر: ۳۹۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 19 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قبل از ظهر امروز آئین آغاز عملیات اجرایی سیمان سپو با حضور برخی مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد تا بلکه پیمانکار این پروژه بتواند آنگونه که اعلام شده است ، طی مدت سه سال آن را به بهره برداری برساند و بنا بر گفته مدیر کل صنعت و معدن استان ، در فاز نخست آن 230 نفر بطور مستقیم مشغول به کار شوند.
عملیات اجرایی سیمان سپو بی وقفه جلو خواهد رفت 
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه هیچ وقفه‌ای در عملیات اجرایی کارخانه سیمان سپوی دهدشت پیش نخواهد آمد،گفت: با تکمیل فاز نخست زمینه اشتغال مستقیم 230 نفر فراهم خواهد شد.

از معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد و عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند تا تعریف و تمجیدهای بی موقع + تصاویر

داریوش دیودیده با بیان اینکه وعده دولت و نماینده مردم در مجلس برای فعال شدن طرح‌های راکد تحقق پیدا کرده است،اظهار داشت: در بخش‌های اداری و از طرف نماینده مردم در مجلس پیگیری‌های خوبی صورت گرفت و نشست‌های متعددی برای این پروژه برگزار شده بود.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت این کارخانه وجود ندارد و تلاش می‌شود فاز تولید سیمان سفید در برنامه زمانبندی سه ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
این مسؤول منابع مالی ارزی مورد نیاز برای راه‌اندازی پروژه را 230 میلیارد برآورد و تصریح کرد:قرارداد 90 میلیون یورو از طریق فاینانس انجام شده و پیگیر هستیم به وسیله بانک‌ها تضمین شود.
دیودیده با اشاره به تغییر خط تولید کارخانه از سیمان خاکستری به سفید ادامه داد: سرمایه‌گذاری خارجی در کارخانه سیمان با پیگیری و ارتباطی که دولت برقرار کرده میسر شده و بر اساس برنامه زمانبندی فاز نخست که شامل تولید سیمان سفید است به بهره‌براری خواهد رسید.
وی تولید کربنات کلسیم را از دیگر محصولات کارخانه برشمرد و گفت:جواز این محصول تعیین شده و پیگیر پیش‌بینی منابع مالی ان هستیم.
به گفته دیودیده طی پنج سال آینده همه عملیات پروژه در فازهای گوناگون تکمیل و به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.
وی افزود:تلاش بر این است با کمک مسؤولان وقفه‌ای در پروژه ایجاد نشود و در زمان تعیین شده تکمیل شود.

از معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد و عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند تا تعریف و تمجیدهای بی موقع + تصاویر

حضور سرمایه گذاران چینی و اروپایی در پروژه
مدیرعامل کارخانه سیمان سپو دهدشت نیز گفت: با تغییر خط تولید از سیمان خاکستری به سیمان سفید، زمینه برای فعالیت مجدد این کارخانه آغاز شد.
سیامک ضرغامی پور افزود: از طریق سرمایه گذار چینی 90 میلیون یورو فایناس این طرح جذب خواهد شد.
وی اضافه کرد: 50 درصد ماشین آلات از طریق سرمایه گذار چینی خریداری و 50 درصد دیگر از طریق شرکت های معتبر اروپایی تامین خواهد بود.

از معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد و عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند تا تعریف و تمجیدهای بی موقع + تصاویر

ضرغامی پور ظرفیت تولید روزانه این کارخانه را یکهزار و 200 تن و سالانه راا 400 هزار تن ذکر کرد.
وی اظهارکرد: این کارخانه با توجه به نزدیکی به خلیج فارس موقعیت مناسبی برای صادرات خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد محصولات این کارخانه به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر خواهد شد.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: با توجه به تامین فایناس خارجی روند اجرایی این طرح متوقف نخواهد داشت.
عدل هاشمی پور بیان کرد: این طرح به صورت پیوسته و یکپارچه اجرایی خواهد شد.
وی، زمینه اشتغالزایی این طرح به صورت مستقیم 20 نفر و غیر مستقیم را نزدیک به 600 نفر ذکر کرد.

معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد
سردار عدل هاشمی پور یکی دیگر از سخنرانان این آیین بود که در بخشی از سخنان خود ، به حواشی اخیر پیرامون فسفات چرام اشاره کرد  و همچنین جوسازی ها در این زمینه اظهارداشت: فسفات چرام اگر تا خرداد ماه۹۶ فعال نشود ازطریق مجلس شورای اسلامی پیگیری و ان را به صحن می کشانم.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی که در مراسم اغازعملیات سیمان سپوی دهدشت سخن می گفت باخطاب قراردادن رییس سازمان صنعت معدن وتحارت گفت ؛جناب اقای دیودیده مگرکارشناس سازمان اقتصادی کوثر نگفت فسفات چرام طلاست وحالا چه شده که این معدن به صرفه نیست وتوجیه اقتصادی ندارد.
وی گفت متاسفانه با کینه و خرابی و همچنین سنگ اندازی هایی که میشود وزارت صنعت رابه فعال نکردن این معدن تشویق می کنند اما دیگر ساکت نخواهم نشست.

از معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد و عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند تا تعریف و تمجیدهای بی موقع + تصاویر

سردارهاشمی پور افزود سوال از وزیر و پیگیری ان بدون وقفه اولویت کاری اینجانب و مهلت داده شده تا خردادماه خواهد بود و این مژده رابه مردم شهرستان چرام میدهم تا انها به وعده های گفته شده امیدوارباشتد.
هاشمی پور باانتقاداز دعوت از باصطلاح کارشناسان اتوکشیده پایتخت نشین برای سخن گفتن در همایش های مختلف گفت مایه تاسف است که اینهمه وقت و انرژی تلف میشود تا این اقایان بیایند و دو تا حرفی را به انها بزنیم تا در روند کارهای انجام شده خلل وارد شود.
عدل هاشمی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع پروژه های تعریفی خود اشاره کرد و گفت : منهای چند پروژه که تاکنون تعیین تکلیف نشده اند ، بقیه پروژه وضعیت شان مشخص شده است و سال آینده را صرف نظارت و پیگیری آن ها خواهم نمود .
عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند
هاشمی در خصوص جاده پاتاوه به دهدشت هم گفت : قرارگاه خاتم با وجود طلبکاری حدود 50 میلیاردی اما با شدت در همه ی بخش ها در حال فعالیت است و بنا به توصیه رهبری که از آن ها خواسته به مناطق محروم رفته و فعالیت کنند به اینجا آماده و در مناقصه هم شرکت کردند و برنده شدند که قرار بود قبل از آغاز سال جدید با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی صورت گیرد که بنا به شرایط به سال جدید و فروردین ماه موکول شد.
عدل هاشمی در ادامه به برخی صاحبان قلم و قلم فرسایی مایوسانه آن ها اشاره کرد و گفت : صاحبان قلم ، قلم بدستان ، نخبگان ، سایت ها و خبرنگاران که سرمایه های اصلی جامعه هستید ، در جهت انعکاس فعالیت ها ، در جهت انعکاس محرومیت ، مناطق محروم و به گوش مسئولین رساندن ، بیایید دور هم جمع بشید ، فقط منفی ها را نبینیم . با یک چشم خوبی ها را ببینیم و با چشم دیگر عیب های خودمون را ببینیم ، کاری به معایب دیگران نداشته باشیم آن هایی که عیب می گیرند به دیگران ، اگر به خودشان مراجعه کنند عیب های زیادی دارند و اگر بخواهند عیب های خودشون را جمع کنند وقت ندارند که بروند عیب های دیگران را جمع و سعی کنید خوبی بینید.
عدل هاشمی در ادامه افزود: با نظارت هایی که در سال جدید خواهیم داشت و با کمک فرمانداران چهار شهرستان اتفاقات خوبی با رعایت عدالت ، صورت خواهد پذیرفت .
 تعریف و تمجیدهای بی موقع
این مراسم حواشی جالبی هم به همراه داشت . ابتدای مراسم با بارش های شدید باران محل برگزاری مراسم تغییر یافت که صندلی ها خیس شده بودند اما مراسم در هوای بارانی ادامه یافت.
در پایان مراسم رئیس ستاد انتخاباتی عدل هاشمی بود ، پشت تریبون رفت و از نحوه ی آشنایی خود با عدل هاشمی گفت و افزود : زمانی در استان یزد مسئولی از من پرسید اهل کجایی ؟ وقتی گفتم کهگیلویه تعریف و تمجیدهایی از سردار هاشمی کردند که بسیار خوشحال شدم و باید بگویم هرچند از طرف سردار هاشمی حتما مورد بازخواست قرار خواهم گرفت چونکه وی مخالف بیان چنین تعریف و تمجیدهایی است اما به واقع باید این موارد را عنوان کنم تا مشخص شود که وی چگونه فردی است و چه توانایی هایی دارد.

از معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد و عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند تا تعریف و تمجیدهای بی موقع + تصاویر

در ادامه صحبت های این شخص (خرسندی) برخی موارد بیان شد که گویا شخصی در میان جمعیت برداشت خاصی در خصوص توهین به فردی خاص داشته است و همین موضوع باعث اعتراض وی شد و به میان سخنان سخنران آمد و گفت : آقای هاشمی همین الان از همه خواست که به مباحث حاشیه ای پرداخته نشود و با همدلی و کنار گذاشتن اختلافات به کمک هم بیاییم .
 با اعتراضات این فرد سخنران که قول صحبت دو تا سه دقیقه ای را داده بود و بالای ده دقیقه صحبت کرده بود ، از محل پایین آمد و مراسم به پایان رسید.

از معدن طلایی که توجیه اقتصادی ندارد و عیب جویانی که معایب بی شمار خود را نمی بینند تا تعریف و تمجیدهای بی موقع + تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
به صحن مجلس میکشانم . هههههه. خداوکیلی یه حرفی بزن که بتونی . بابا تورو تومجلس بزور راه میدن
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
زنده باد سردار سرافراز سازندگی ...خسته نباشی سردار محبوب مردم مخصوصا جونان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار