کد خبر: ۳۹۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 20 March 2017
به گزارش تابناک یزد، سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به متلاطم شدن آب های خلیج فارس هشدار داد و به مسافران توصیه کرد که از چادر زدن در سواحل دریا و تردد با قایق های تفریحی و شناورهای سبک خودداری کنند.العالم ـ ایران

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش‌یابی از روز یکشنبه تا ظهر دوشنبه خلیج فارس به سبب وزش بادهای شدید جنوب شرقی مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

این سازمان توصیه کرده است که در این مدت از چادر زدن در سواحل دریا و تردد قایق های تفریحی و شناورهای سبک در منطقه خودداری شود.

صبح یکشنبه، بر اساس وقوع حادثه دریایی موسوم به سِیش که امواجی سه متری را در سواحل استان بوشهر ایجاد کرده، 20 نفر مصدوم و 5 تن نیز ناپدیدشده اند.

معاون وزیر کشور در حوزه بحران و رئیس سازمان مدیریت بحران در این باره گفت: خسارات ناشی از این حادثه که حدود ساعت 9 صبح یکشنبه رخ داد، سنگین است به طوری که تعداد زیادی اماکن مسکونی، قایق و کشتی ها در منطقه دچار خسارت شده اند.

نجار ارتقاع امواج ایجاد شده از این حادثه را بیش از 3 متر اعلام و اضافه کرد: با وقوع این حادثه نیز مقدار زیادی آب دریا به خانه های مردم نفوذ کرده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار