الناز اکبری در گفتگو با تابناک:
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی و کار آموز آموزشگاه فنی حرفه ای گفت:داشتن تحصیلات و دنبال علایق درسی رفتن بسیارخوب است، اما تجربه این روزها نشان داده است داشتن یک حرفه درکنارتحصیلات می تواند خیلی کمک کننده، باشد.
کد خبر: ۳۹۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 20 March 2017
الناز اکبری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: بنده دارای 11مدرک تخصصی آرایش وپیرایشی ام  که درتمامی این دورها با ارایه مدرک رسمی از فنی حرفه ای آموزش را ارایه می دهیم.
با بیان اینکه بنده کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی ام، افزود:  درحال حاضر  مشغول کارآموزش در حیطه آموزشگاه فنی حرفه ای مراقبت و زیبایی  هستم.

این کار آموز آموزشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد:  من به مدت 8 سال در این مسیر فعالیت دارم که هدفم پیشرفت بالاتر و شناخته شدن و ارزش گذاری در این حیطه است.

اکبری خاطر نشان کرد: همین که  دراین عرصه قدم گذاشتم فکر می کنم هنوزفعالیتم ادامه دارد که از فعالیت در این حرفه راضی هستم اما هنوز برای  تمام برنامه های که پیش بینی کرده ام زمان بیشتری لازم دارم.
 
او با اشاره به تاثیر گذاری تحصیلات در هر حرفه و کاری، بیان کرد: شاید علاقمندی  به این هنر و هم اینکه کارافرین بودن در  جذب نیروی کار درکشور  مرا به سمت این حرفه کشاند.

 این کارآموز آموزشگاه فنی حرفه ای عنوان کرد: آنچه که برای کسب موفقیت و پیشرفت در این زمینه  در برنامه کاری خود قرار داده ام توسعه و گسترش هر بیشتر درحیطه کار و رشته ای که فعالیت دارم، است.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار