به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی؛
سازمان تاکسیرانی با تقویت خطوط خود در محدوده حرم مطهر رضوی به دنبال ارائه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران است که البته برخی از این خدمات به صورت خودجوش توسط تاکسیرانان به صورت صلواتی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید مهدی علوی‌مقدم ،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در اولین روز فروردین 96، 2 هزار پوستر ایشان با عنوان «دیدار یار» در بهار بر روی تاکسی‌های شهر مشهد نصب شده است.
علوی مقدماظهار کرد: همه‌ساله زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی این توفیق را دارند که در روز نخست فروردین شنونده سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی هستند.
وی افزود: در همین راستا سازمان تاکسیرانی با تقویت خطوط خود در محدوده حرم مطهر رضوی به دنبال ارائه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران است که البته برخی از این خدمات به صورت خودجوش توسط تاکسیرانان به صورت صلواتی ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: طبق سنوات گذشته و به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، 2 هزار پوستر از «دیدار یار در بهار» در بین تاکسی‌های مبادی ورودی و محدوده حرم مطهر رضوی توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار