فردا همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد؛
مسیرهای دسترسی به این پارکینگ‌ها شامل مسیر یک خط بی آر تی واقع پایانه مسافربری امام رضا (ع) و همچنین مسیر دوم واقع در بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب اسلامی، خیابان‌های امام خمینی (ره) 80 و 86 است.
کد خبر: ۳۹۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید علی حسینی ،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: هم‌زمان با سخنرانی مقام معظم رهبری برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران و خانواده‌های معظم شهدا، ارائه خدمات در پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد رایگان است.
 حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه در روز اول فروردین با محدودیت‌های ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی مواجه هستیم، پارکینگ پایانه امام رضا(ع) برای عموم رایگان بوده و زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می‌توانند با پارک خودروی خود در این پارکینگ با استفاده از تاکسی‌های ویژه پایانه و خط یک بی آر تی پایانه مسافربری امام رضا (ع) به حرم مطهر مشرف شوند.
وی افزود: در همین راستا برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری پارکینگ‌های سازمان پایانه مسافربری شهرداری در روز سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه از اذان صبح تا اذان مغرب و هم‌زمان با سخنرانی مقام معظم رهبری رایگان است.
حسینی بیان کرد: زائران، مجاوران و خانواده‌های معزز شاهد می‌توانند با پارک خودروهای خود در پارکینگ‌های ضلع غربی و شرقی این پایانه با اتوبوس‌های بی آر تی خط پایانه مسافربری به حرم مطهر رضوی به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون دغدغه به این مراسم بروند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: مسیرهای دسترسی به این پارکینگ‌ها شامل مسیر یک خط بی آر تی واقع پایانه مسافربری امام رضا (ع) و همچنین مسیر دوم واقع در بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب اسلامی، خیابان‌های امام خمینی(ره) 80 و 86 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار