معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی خبرداد:
رئیس ،ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود:در نخستین روز از نام نویسی۹۱۳ نفر در خراسان رضوی داوطلب نامزدی انتخابات شوراها شدند.
کد خبر: ۳۹۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 21 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر سید جواد حسینی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت:از این تعداد 252 نفر برای شوراهای اسلامی شهری و 661 نفر در شوراهای روستایی ثبت نام کردند.
 وی گفت :در این میان پنج شهرستان مشهد با 157 داوطلب، تربت جام 108، نیشابور 81، قوچان 65 و بینالود با 44 نفر داوطلب بیشترین آمار ثبت نام شدگان را در نخستین روز به خود اختصاص دادند.
 حسینی افزود :نج شهرستانی که کمترین تعداد ثبت نام شدگان را در این روز داشتند شامل کلات و داورزن هر کدام با هفت داوطلب، تایباد 8، بجستان 9، گناباد و جغتای 11 و رشتخوار با 12 نفر است.
 وی خاطر نشان کرد :آمار پنج شهرستانی که دارای آمار بالاتر در بحث ثبت نام داوطلبان روستایی را داشتند نیز شامل تربت جام با 89 داوطلب، مشهد 85، قوچان 54، نیشابور 50 و بینالود 33 نفر است.
وی گفت: کمترین آمار ثبت نام روستایی نیز در نخستین روز مربوط به تایباد با چهار نفر، کلات 6، داورزن 7، رشتخوار و بجستان هر یک با 8 و گناباد 9 نفر داوطلب بوده است.
حسینی افزود: همچنین پنج شهرستان که بیشترین آمار ثبت نام شهری را داشتند نیز شامل مشهد با 72، نیشابور31، تربت جام 19، چناران 16 و سبزوار با 14 نفر و کمترین ثبت نام در حوزه شهری نیز متعلق به داورزن با هیچ داوطلبی در این حوزه، جغتای وکلات و بجستان هر کدام یک نفر، فیروزه و گناباد هر کدام با 2، خلیل آباد، زاوه، سرخس و باخرز هر یک 3 و رشتخوار، خواف و تایباد هر یک با 4 داوطلب بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار